فلسفه طراحی نسل تازه ۵۰۸ از زبان سرطراح پژو

فلسفه طراحی نسل تازه ۵۰۸ از زبان سرطراح پژو

ابعاد کوچکتر قطعات می‌تواند به ما این امکان را بدهد که طرحی متفاوت از همه رقم بزنیم و ارگونومی و چیدمان داخلی را بهبود دهیم.

کد خبر : ۵۷۶۸۹
بازدید : ۱۶۸۶
فرادید | ژیل ویدال، رییس دپارتمان طراحی برند پژو در گفتگویی که اخیرا وبسایت معتبر اتوموتیو نیوز اروپا با این طراح تدارک دیده، در پاسخ به سوالی درباره ظاهر نامتعارف سری ۲۰۱۹ سدان ۵۰۸ می‌گوید: «ما اسم زبان طراحی جدید پژو در سری ۵۰۸ را دو و نیم جعبه گذاشتیم تا هم خودرو جادار از آب درآید و هم نسبت به نسل قبل اسپورت‌تر باشد.
. ابعاد کوچکتر قطعات می‌تواند به ما این امکان را بدهد که طرحی متفاوت از همه رقم بزنیم و ارگونومی و چیدمان داخلی را بهبود دهیم.
به گزارش فرادید ، این به معنی فرم دلخواهی بود که هنگام طراحی این سدان فست‌بک به آن فکرمی‌کردیم تا بتوانیم خودرویی جذاب‌تر از قبل طراحی کنیم.» ویدال که سال‌هاست مدیریت بخش طراحی برند پژو را برعهده دارد در باره غربیلک کوچک فرمان و داشبورد ظریف ۵۰۸ جدید هم می‌گوید: «با توجه به کاهش ارتفاع ۵ سانتی‌متری خودرو، ما باچالش بزرگی برای جاگذاری صحیح دریچه‌های هوا و نیز سایر ادوات روبرو بودیم. ابعاد کوچکتر قطعات می‌تواند به ما این امکان را بدهد که طرحی متفاوت از همه رقم بزنیم و ارگونومی و چیدمان داخلی را بهبود دهیم. در ضمن دکمه‌های ظریف پیانویی و نیز نمایشگر عریض داشبورد را برای خوشایند خانم‌هایی طراحی کردیم که از ناخن بلند استفاده می‌کنند.»
. ابعاد کوچکتر قطعات می‌تواند به ما این امکان را بدهد که طرحی متفاوت از همه رقم بزنیم و ارگونومی و چیدمان داخلی را بهبود دهیم.
مدیرطراحی پژو در خصوص اشتراکات سه محصول آخر این کمپانی با هم یعنی ۳۰۰۸، ۵۰۰۸ و ۵۰۸ نیز به خبرنگار اتونیوز اروپا گفته است: «ما بیش از آنکه دنبال یک خط سیر دقیق باشیم در پی خلق خودرو‌هایی با ظاهر جذاب هستیم. البته اگر با دقت به این سه محصولی که گفتید نگاه بیندازید حتما اشتراکات بسیاری بین شان پیدا خواهید کرد.»
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید