تصاویر/ لباس ملانیا ترامپ جنجالی شد!

تصاویر/ لباس ملانیا ترامپ جنجالی شد!

کت ملانیا ترامپ از تولیدات زارا است و پشت آن نوشته شده: خیلی برایم اهمیتی ندارد...

کد خبر : ۵۹۱۶۵
بازدید : ۳۸۲۹۳۸

تصاویر/ لباس ملانیا ترامپ جنجالی شد!

یک روز پس از عقب‌نشینی دونالد ترامپ از سیاست جدا کردن فرزندان از مهاجران بدون مدرک در آمریکا، هنوز مشخص نیست که چه بر سر صد‌ها کودکی می‌آید که از پدر و مادرشان جدا شده‌اند.

بخوانید: راز‌هایی درباره "ملانیا ترامپ"

روز چهارشنبه، و به دنبال بالا گرفتن انتقاد‌ها از سیاست‌های مرزی آمریکا، دونالد ترامپ دستور داد که جدا کردن خانواده‌ها تمام شده و از این پس همه اعضای یک خانواده با هم در بازداشت باشند.

بعد از آنکه امکان اسکان کودکان در تاسیسات نظامی مورد پرسش قرار گرفت، از وزارت دفاع آمریکا خواسته شده تا ۲۰ هزار تخت برای بچه‌ها مهیا کند.

ساعاتی بعد از آنکه بانوی اول آمریکا سرزده به یکی از مراکز نگهداری کودکان در مرز تگزاس با مکزیک رفت، وزارت بهداشت از وزارت دفاع خواست تا تخت‌ها را تهیه کنند.

ملانیا ترامپ، بانوی اول ایالات متحده آمریکا، به تاسیساتی سر زد که دولت فدرال برای نگهداری کودکان در ایالت تگزاس ساخته و ده‌ها کودک پناهجو از کشور‌های آمریکای مرکزی در آنجا هستند.

تصاویر/ لباس ملانیا ترامپ جنجالی شد!
کت ملانیا ترامپ از تولیدات زارا است و پشت آن نوشته شده: خیلی برایم اهمیتی ندارد

دیدار ملانیا ترامپ بنا بود به وجهه رئیس جمهوری کمک کند، اما هنگام ترک واشنگتن او کتی به تن داشت که پشتش نوشته شده بود: "خیلی برایم اهمیتی ندارد ". هرچند سخنگوی بانوی اول آمریکا می‌گوید که انتخاب این کت دلیل خاصی نداشته است، اما سر و صدای زیادی به پا کرد.

ملانیا ترامپ در بازگشت از تگزاس باز هم این کت را پوشیده بود.

از پنجم ماه مه (حدود یک ماه و نیم پیش) به این سو بیش از ۲۳۰۰ کودک از والدینشان جدا شده و به مراکز مختلفی در آمریکا فرستاده شده‌اند. این‌ها کودکانی بودند که والدینشان قصد داشتند از مرز‌های جنوبی بدون مدارک قانونی با آن‌ها وارد ایالات متحده شوند.

بخوانید: تصاویر/ "ملانیا ترامپ" چطور لباس می‌پوشد؟

۰
نظرات بینندگان
  • رسواگر فتنه ارسالی در

    ملت بداند اگر متحد باشد بحران ها را پشت سر خواهد گذاشت. همه بیایند و به این کشور کمک کنن به نظام کمک. کنند با اخلال گران آمریکایی همصدا نباشید.
    منبع

  • یوسف ارسالی در

    بعد از دایی کسی نتونسته گلزن خوبی باشه

  • ناشناس ارسالی در

    معلومه براي اين وحوش چيزي اهميتي نداره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • ایرانی ارسالی در

    واقعا نوشته پشت خانم ترامپ معنی ای را که شما نوشتید و خیلی هم ژورنالیستی بهش دامن زدید می ده؟ یک کم زبان بخونید و ملت را هم .... فرض نکنید لطفا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید