تصاویر/ ناکامی رونالدو برابر یوز‌های ایرانی

تصاویر/ ناکامی رونالدو برابر یوز‌های ایرانی

رونالدو توانست برای چهارمین بار در جام جهانی، ولی به سختی از گروهش صعود کند. درست مثل دیدار ایران مقابل پرتغال در جام‌جهانی ۲۰۰۶ که کریس رونالدو به دلیل خطای ناشیانه یحیی گل‌محمدی در گوشه محوطه جریمه روی فیگو پشت ضربه ایستاد و ابراهیم میرزاپور را مغلوب کرد، این‌بار و با فاصله ۱۲ ساله موقعیتی مشابه به دست آورد.

کد خبر : ۵۹۴۰۲
بازدید : ۱۳۲۱
فرادید | رونالدو توانست برای چهارمین بار در جام جهانی، ولی به سختی از گروهش صعود کند. درست مثل دیدار ایران مقابل پرتغال در جام‌جهانی ۲۰۰۶ که کریس رونالدو به دلیل خطای ناشیانه یحیی گل‌محمدی در گوشه محوطه جریمه روی فیگو پشت ضربه ایستاد و ابراهیم میرزاپور را مغلوب کرد، این‌بار و با فاصله ۱۲ ساله موقعیتی مشابه به دست آورد.
اما این‌بار این علیرضا بیرانوند بود که با مهار فوق‌العاده پنالتی رونالدو شرایط بازی را به سود ایران تغییر داد. بازیکنان تیم ملی که در دو دیدار قبلی خود موفق به اجرای نمایش دیدنی شده بودند در این بازی نیز به دنبال تکمیل حماسه خود بودند و اگر کمی شانس را یار خود می‌دیدند شاید می‌توانستند پس از بازی خود را در مرحله بعدی این بازی‌ها ببینند. این اتفاق نیفتاد تا تنها گل کریم انصاری فرد در پاسخ به گل کوارشما نتیجه تساوی یک بر یک را برای هر دو تیم به دنبال داشته باشد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید