معرفی سواحل و تفریحات ساحلی کیش

معرفی سواحل و تفریحات ساحلی کیش

جزیره كيش نسبت به وسعت خود يكی از وسيع ترين ساحل های دنیا را دارد. در دنيا كمتر ساحلی را می توان يافت كه به وسعت سواحل كيش قابل استفاده باشد و مسافران بتوانند با آرامش و دور از غوغای سواحل معروف و شلوغ در آن استراحت کنند.

کد خبر : ۵۹۵۲۹
بازدید : ۵۸۰۸

جزیره كيش نسبت به وسعت خود يكی از وسيع ترين ساحل های دنیا را دارد. در دنيا كمتر ساحلی را می توان يافت كه به وسعت سواحل كيش قابل استفاده باشد و مسافران بتوانند با آرامش و دور از غوغای سواحل معروف و شلوغ در آن استراحت کنند.

به جز آب تمیز دریای خلیج فارس که شنا در آن و حتی تماشای آن بسیار لذتبخش است، خاک کیش هم با ساخت مرجانی خود و رنگ نقره فام، در زير آفتاب از درخشندگی کم نظیری برخوردار است. با فلایتیو همراه باشید تا با معروف‌ترین سواحل کیش و همچنین تفریحاتی که می‌توانید در این سواحل به آن‌ها بپردازید، آشنا شوید.

سواحل تفریحی کیش را می شناسید؟

پارک ساحلی مرجان

این پارک ساحلی در کنار بازار مرجان واقع شده و امکانات تفریحی مختلفی اعم از دریایی و خانوادگی در آن‌جا برای گردشگران فراهم شده است.

پلاژ بانوان

مکانی برای شنای بانوان است و در بخش شمالی کیش واقع شده است. این پلاژ امکاناتی همچون دوش آب گرم، کافی شاپ، رستوران، سوپرمارکت و خدمات آرایشی را برای خانم‌ها فراهم کرده است.

پارک ساحلی میرمهنا

این پارک و اسکله تفریحی در شمال غربی کیش قرار گرفته و شامل امکانات تفریحی ساحلی، آلاچیق و پیاده‌روی است. اما این اسکله به منطقه‌ای معروف برای ماهیگیری شناخته می‌شود.

پارک ساحلی سیمرغ

این مرکز تفریحی در جنوب شرقی کیش و در کنار پارک دلفین‌ها واقع شده است. پارک بازی کودکان، آلاچیق، تفریحات دریایی، مسیر پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری و زمین‌ برای ورزش‌های مختلف از امکانات این مجموعه تفریحی هستند. اگر قصد سفر به کیش را دارید برای خرید بلیط هواپیما کیش و رزرو هتل و همچنین خرید بلیط هواپیما به کلیه مقاصد داخلی و خارجی از خدمات فلایتیو استفاده کنید.معرفی سواحل و تفریحات ساحلی کیش

تفریحات ساحلی کیش را می شناسید؟

جت اسکی

با مراجعه کلوپ های غواصی و دريايی جزيره کيش می توانيد از جت اسکي استفاده کنید و از این ورزش دریایی هیجان انگیز لذت ببرید. تنها نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که قوانین مربوط به راندن جت اسکی را رعایت کنید تا از بروز حادثه جلوگیری شود.

غواصی

غواصی در آب زلال دریای خلیج فارس از تجربه هایی است که علاوه بر جزیره کیش در برخی جزایر دیگر جنوب کشور مانند قشم هم می توانید آن را تجربه کنید. مربی های مخصوص غواصی شما را هنگام انجام این کار راهنمایی می کنند و تجهیزات لازم را در اختیارتان می گذارند.

پاراسل

پاراسل شاید تفریح خیلی هیجان انگیزی نباشد اما بدون شک یکی از لذت بخش ترین تفریحات است. چرا که به شما فرصت می دهد در آرامشی عجیب، تا ارتفاع 300 متر بالاتر از سطح دریا بروید و جزیره کیش را از بالا تماشا کنید. برای انجام این ورزش ابتدا سوار قایق می شوید، از ساحل فاصله می گیرید و بعد با وصل شدن به چتر نجات پاراسل از دریا فاصله می گیرید و به مدت 15 دقیقه از دل آسمان به همه چیز نگاه می کنید.

فلای بورد

فلای بورد یکی از ورزش های پر هیجان و جدید کیش است که نیاز به عکس العمل و تصمیم گیری فوری فرد دارد تا بتواند تعادل خود را هنگام پرواز بر روی سطح آب بدست آورد!

این ورزش که تجربه ای متفاوت و لذت بخش برای گردشگران است، نیاز به آموزشی 30 دقیقه ای دارد تا فرد بتواند مانند یک پرنده بالاتر از سطح دریا تعادل خود را حفظ کند. فلای بورد یکی از گران ترین ورزش های دریایی کیش است.

شاتل

مهمترین ویژگی ورزش شاتل این است که می توانید در گروهای 3 نفره، همراه با هم آن را انجام دهید و لذت ببرید. شاتل یک قایق بادی است که با بندهای مخصوص به یک قایق موتوری که شما را روی آب با سرعت خیلی بالا می کشد بسته شده.

اسکی روی آب

جالب است بدانید که بزرگترين كيبل اسكي جهان و نخستين سايت اسكی روی آب خاورميانه در جزيره كيش قرار دارد. كيبل اسكي كيش به طول 860 متر و عرض 160 متر، با پنج برج در آب هاي نيلگون خليج فارس نصب شده و با سرعت 288 تا 62 كيلومتر در ساعت، امكان سرويس دهي به 12 نفر را به طور همزمان دارد. این ورزش برای همه گروه های سنی آزاد است و جزو ورزش های پرطرفدار محسوب می شود.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید