کاهش نامحسوس قیمت طلا در بازار

کاهش نامحسوس قیمت طلا در بازار

قیمت سکه و طلا امروز در بازار تهران با کاهش اندکی روبه‌رو شد؛ به طوری که سکه در نهایت در بازار با نرخ ۲ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان به فروش رفت.

کد خبر : ۵۹۸۵۵
بازدید : ۸۸۲
قیمت سکه و طلا امروز در بازار تهران با کاهش اندکی روبه‌رو شد؛ به طوری که سکه در نهایت در بازار با نرخ ۲ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان به فروش رفت. قیمت سکه امامی امروز در بازار ۳ هزار تومان، سکه بهار آزادی ۱۰ هزار تومان و نیم‌سکه ۵ هزار تومان کاهش یافت؛ این در حالی است که ربع‌سکه و سکه یک‌گرمی بدون تغییر ماند.

به این ترتیب در بازار سکه امامی با قیمت ۲ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان، سکه بهار آزادی با قیمت ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، نیم‌سکه یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۷۶۰ هزار تومان و سکه گرمی ۴۲۰ هزار تومانی فروخته شد.

از سوی دیگر، قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۲ هزار و ۷۲۰ تومان کاهش یافت؛ به طوری که در نهایت با قیمت ۲۴۱ هزار و ۲۶۰ تومان به فروش رفت. هر مثقال طلا نیز یک میلیون و ۴۴ هزار و ۵۰۰ تومان بود. در بازار ارز، اما قیمت یورو ۱۶ تومان و پوند انگلیس ۱۱ تومان بالا رفت؛ این در حالی است که درهم امارات با افت ۷ تومانی و لیر ترکیه با افت ۱۹ تومانی روبه‌رو شد.

بر این اساس، یورو با نرخ ۹۶۵۱ تومان، پوند انگلیس ۱۰۹۱۳ تومان، درهم امارات ۲۲۵۳ تومان، لیر ترکیه ۱۷۷۷ تومان و یوان چین ۱۲۴۳ تومان فروخته شد.
کاهش نامحسوس قیمت طلا در بازار
کاهش نامحسوس قیمت طلا در بازار
کاهش نامحسوس قیمت طلا در بازار
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید