شخصیت شناسی افراد بر اساس مدل خواب

شخصیت شناسی افراد بر اساس مدل خواب

«خواب» با وجود ملموس بودنش برای بشر، هنوز جزو شگفتی‌های خلقت انسان محسوب می‌شود و هستند دانشمندانی که بخش بزرگی از وقت خود را صرف کشف راز و رمز‌های آن می‌کنند.

کد خبر : ۶۰۰۳۱
بازدید : ۳۷۱۲
شخصیت شناسی افراد بر اساس مدل خواب
«خواب» با وجود ملموس بودنش برای بشر، هنوز جزو شگفتی‌های خلقت انسان محسوب می‌شود و هستند دانشمندانی که بخش بزرگی از وقت خود را صرف کشف راز و رمز‌های آن می‌کنند. جالب است بدانید حتی مدل خوابیدن هم می‌تواند پیام‌ها و رمز‌هایی در خود نهفته داشته باشد. اگر دوست دارید بدانید این رمز‌ها چه هستند این مطلب را تا انتها بخوانید.
خوابیدن به شکل ستاره دریایی | فراوانی: ٥ درصد
٥ درصد از انسان‌ها این مدل خوابیدن را به انواع دیگر ترجیح می‌دهند. در این حالت فرد به پشت خوابیده، دست‌های خود را بالا می‌گیرد و نزدیک سر و بالش می‌برد. این افراد شنونده‌هایی خوب و یاری رسان دیگران هستند، آن‌ها دوست ندارند که در مرکز توجه دیگران قرار بگیرند. آن‌ها بیشتر از دیگران، خروپف می‌کنند و بیشتر از بقیه دچار اختلال خواب می‌شوند.
شخصیت شناسی افراد بر اساس مدل خواب
خوابیدن به شکل دَمَر | فراوانی: ٧ درصد
٧ درصد از انسان‌ها عاشق دمر خوابیدن هستند. دمرخواب‌ها روی شکم خوابیده دستشان را زیر بالش می‌برند یا بالش را بغل می‌کنند. این افراد عجول و بی‌پروا هستند و از انتقاد‌هایی که در خصوص آن‌ها می‌شود، استقبال نمی‌کنند.
خوابیدن به پشت | فراوانی: ٨ درصد
٨ درصد از انسان‌ها به پشت خوابیدن یا همان دراز شدن به شکل طاق باز را ترجیح می‌دهند. این افراد غالباً آرام و خوددار هستند و از هیاهو پرهیز می‌کنند. البته آن‌ها، احتمال دارد که در هنگام خواب خروپف کنند. این افراد، غالباً روشنفکر و در عین حال بدگمان و مشکوک، اما ثابت قدم هستند.
خوابیدن به پهلو و باز | فراوانی: ١٣ درصد
١٣ درصد از انسان‌ها به پهلو می‌خوابند، ولی یک عادت دیگر هم دارند به این شکل که دست‌هایشان را در هنگام خواب در جلوی بدن خود می‌گیرند به نحوی که دست و بدن زاویه ٩٠ درجه می‌سازند. این افراد، غالباً روشنفکر، بدگمان و مشکوک هستند. آن‌ها وقتی تصمیمی بگیرند، در پی انجام آن، ثابت قدم هستند.
خوابیدن به پهلو | فراوانی: ١٥ درصد
١٥ درصد از انسان‌ها نوعی دیگر به پهلو می‌خوابند، به این شکل که هنگام خواب دست‌هایشان در راستای بدن قرار می‌گیرد. این افراد غالباً اجتماعی و آسانگیر هستند، زود اعتماد می‌کنند و حتی گاهی ساده‌لوح‌اند.
خوابیدن به شکل جنین | فراوانی: ٤١ درصد
۴۱ درصد از انسان‌ها هنگام خواب شکل جنینی به خود می‌گیرند. زن‌ها دو برابر مردها، دوست دارند که در این وضعیت به خواب بروند. این اشخاص برونگرا و در عین حال حساس هستند. ممکن است خجالتی باشند، اما زود صمیمی و خودمانی می‌شوند.
شخصیت شناسی افراد بر اساس مدل خواب
خوابیدن به اشکال دیگر | فراوانی: ١١ درصد
١١ درصد از انسان‌ها به اشکال مختلف دیگر به خواب می‌روند. حدس چگونگی این شکل‌ها با خودتان!
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید