چند پیشنهاد برای سفر پاییزی خارجی

چند پیشنهاد برای سفر پاییزی خارجی

تور استانبول سفر به شهری اروپایی آسیایی است که پر از جاذبه‌های دیدنی شگفت‌انگیزی مثل مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، کاخ دلما باغچه و موارد دیگرست. سفر به استانبول جزو ارزان‌ترین سفر‌های خارج ایران است.

کد خبر : ۶۳۴۴۸
بازدید : ۱۰۵۴
برای انتخاب مقصد گردشگری در پاییز نکته مهم دسترسی راحت به شهر مقصد و خوش آب و هوا بودن آن است در اینجا چند مقصدی که هوایی خوب دارند و بسیار در پاییز دلچسب هستند را به شما معرفی می‌کنیم.


سفرهای پاییزی بیرون از ایران
گرجستان؛ سفر به کشوری با گذشته‌ی تاریخی

تور گرجستان انتخاب خوبی برای سفر چند روزه در پاییز است؛ این کشور تاریخ طولانی دارد و دیدنی‌های جالب و فراوانی برای گردشگران دارد. دیدن تفلیس به همراه دوستان و خانواده بسیار دلچسب است. این شهر با بنا‌هایی با ساختار و معماری مدرن هم برای هنرمندان و طراحان امروزی سیار جالب توجه است.

تفلیس در پاییز دمایی بین ۲۰-۲۵ درجه دارد و زمان‌های طولانی می‌توانید در شهر قدم بزنید اینجا خاموشی ندارد به کافه ددائنا یا بلک داگ بروید و تا پاسی از شب خوش بگذرانید.

همراه همسفرانتان در خیابان‌های سنگفرش شده و زیبا با ساختمان‌های کلاسیک قدم بزنید و با شهر آشنا شوید و از دیدن مناظر تازه لذت ببرید و از برگ ریزان زیبای شهر دیدن کنید. خیابان‌های پوشیده از برگ‌های خشک، ساختمان‌های دوره استعماری و هوای خنک جان می‌دهد دوربین دست بگیرید و عکاسی کنید. یادتان بماند شب‌ها ممکن است سردتر هم باشد بنابراین حتما با خودتان روپوشی همراه داشته باشید.

در گرجستان مناسب‌تر است هتل چهار ستاره به بالا رزرو کنید تا خیالتان بابت خدمات و سرویس هتل راحت باشد بیشتر هتل‌ها برای گردشگران صبحانه‌های رنگارنگ و مفصل گرجی نیز سرو می‌کنند.

سفرهای پاییزی بیرون از ایران
استانبول؛ سفر به پایتخت گردشگری ترکیه

تور استانبول سفر به شهری اروپایی آسیایی است که پر از جاذبه‌های دیدنی شگفت‌انگیزی مثل مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، کاخ دلما باغچه و موارد دیگرست. سفر به استانبول جزو ارزان‌ترین سفر‌های خارج ایران است.

برای گشت وگذار در خیابان استقلال و کافه نشینی‌های گالاتا بار سفر ببنید. بدوننیاز به ویزا و بعد یک پرواز حدود سه ساعت و نیم به استانبول می‌رسید. برای انتخاب هتل دستتان باز است؛ می‌توانید یک هتل باب سلیقه انتخاب کنید. استانبول هتل‌های سه ستاره تا پنج ستاره و زیبایی دارد که همگی مناسب هستند تمامی هتل‌ها صبحانه‌های خوش‌مزه ترکی سرو می‌کنند.

برای خرید در استانبول حتما فرصتی را خالی کنید اینجا خرید‌های خوب سالانه را می‌توانید انجام دهید و از تخفیف‌های فروشگاه‌ها استفاده کنید به غیر بوتیک‌های خیابان استقلال به گرند جواهر و فروم هم سری بزنید.

برای انتخاب مقصد گردشگری پاییزه استانبول انتخاب بسیار مناسبی است.


سفرهای پاییزی بیرون از ایران تور تایلند؛ سفر به خیابان‌های پر هیاهو بانکوک و سواحل آندمان

شب‌های طولانی پاییز مخصوص گشت و گذار در خیابان‌های سوخومویت است و گشت زنی در بازار‌های شبانه بانکوک؛ حتما به میدان سیام و خیابان پراتوام بروید و از غذا‌های خوش مزه تایلندی با سس‌های معروفشان نوش جان کنید، اگر به دنبال مراکز خرید خوب بودید حتما به سیام پاراگون، ام بی کی و سنترال ورد سری بزنید.

تایلند هتل‌های ارزان فراوان دارد و در مقابل خدمات خوبی که ارائه می‌دهند هزینه اقامتی بسیار به صرفه‌ای دارند به همین دلیل با خیال راحت می‌توانید هتل‌های سه تا پنج ستاره انتخاب کنید. اما بهتر است در مقاصد پوکت و پاتایا هتل پنج ستاره انتخاب کنید و حسابی خوش بگذرانید.

انواع تفریحات آبی را در این شهر‌ها تجربه کنید غواصی کنید و تنی به آب بزنید ساعت‌ها کنار ساحل قدم بزنید و مخلوط میوه‌های استوایی نوش جان کنید.

تایلند سرزمین معابد با شکوه است برای دیدن این معابد زمانی را خالی کنید و حتما به گرند پالاس هم بروید. مجموعه این سفر برای شما دیدنی‌های فراوان به همراه خوشگذرانی‌های متنوع دارد درنگ نکنید و برای یکی از بهترین سفر‌های پاییزه آماده شوید.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید