حشمت مهاجرانی بهترین سرمربی تاریخ جام‌ملت‌ها شد

حشمت مهاجرانی بهترین سرمربی تاریخ جام‌ملت‌ها شد

حشمت مهاجرانی سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۷۸، المپیک ۱۹۷۶ و جام ملت‌های ۱۹۷۶ که توانست در این دوره از جام ملت‌ها به همراه ایران، قهرمان این رقابت‌ها شود با کسب ۹۳ درصد آرا به عنوان بهترین سرمربی تاریخ جام ملت‌های آسیا انتخاب شد.

کد خبر : ۶۴۰۴۳
بازدید : ۹۹۳
حشمت مهاجرانی بهترین سرمربی تاریخ جام‌ملت‌ها شد
حشمت مهاجرانی بهترین سرمربی تاریخ جام‌ملت‌ها شد.

سرمربی تیم‌ملی ایران در جام ملت‌های ۱۹۷۶ که به همراه این تیم توانست عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کند، به عنوان بهترین سرمربی تاریخ جام‌ملت‌ها انتخاب شد.

در ادامه انتخاب بهترین تیم تاریخ جام ملت‌های آسیا که در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا توسط آرای کاربران این سایت انجام می‌شود، رای‌گیری برای بهترین سرمربی تاریخ این رقابت‌ها که آخرین بخش انتخاب بهترین تیم تاریخ جام ملت‌ها است، به پایان رسید.

در این رای‌گیری همانند بخش‌های قبلی، ایران هم صاحب نماینده بود. حشمت مهاجرانی سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۷۸، المپیک ۱۹۷۶ و جام ملت‌های ۱۹۷۶ که توانست در این دوره از جام ملت‌ها به همراه ایران، قهرمان این رقابت‌ها شود با کسب ۹۳ درصد آرا به عنوان بهترین سرمربی تاریخ جام ملت‌های آسیا انتخاب شد.

پیش از این علی دایی به عنوان بهترین مهاجم، علی کریمی به عنوان بهترین هافبک، مهدی مهدوی‌کیا به عنوان بهترین مدافع و ناصر حجازی به عنوان بهترین دروازه‌بان تاریخ جام‌ملت‌های آسیا انتخاب شده بودند.
منبع: ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید