اسیدپاشی روی همسر به خاطر هیچ و پوچ

اسیدپاشی روی همسر به خاطر هیچ و پوچ

به‌تصور اینکه همسرم قصد دارد با شخص دیگری ازدواج کند، تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم. به همین علت با تهیه مقداری اسید زمانی‌که زنم در حیاط خانه ایستاده بود، او را صدا کردم و ناگهان اسید را به سمت او پاشیدم که حتی مقداری از اسید روی دستم ریخت و من نیز دچار سوختگی شدم.

کد خبر : ۶۴۰۹۹
بازدید : ۸۹۷
اسیدپاشی روی همسر به خاطر هیچ و پوچ
مردی با این تصور که همسرش قصد دارد از او جدا شود و با فردی دیگر ازدواج کند، روی این زن اسید پاشید.

به گزارش خبرنگار ما، در اولین روز مهرماه مرد جوانی که با همسرش دچار اختلاف شده بود، پس از تهیه مقداری اسید، به منزلش در یکی از شهر‌های شمال غرب کشور رفت و به همسرش اسید پاشید و به تهران متواری شد؛ در این حادثه علاوه‌بر آسیب به همسرش، دست خود او نیز آسیب دید.

با انجام تحقیقات از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی، مشخص شد که این فرد به‌نام علیرضا (۴۵ ساله) پس از فرار از محل حادثه، به تهران گریخته است؛ به همین دلیل پس از هماهنگی‌های انجام‌شده و کسب نیابت قضائی، پرونده در ۱۸ مهر به تهران منتقل شد و کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به تحقیق دراین‌باره پرداختند.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه در ۹ آبان، متهم که پس از ارتکاب به اسیدپاشی زندگی مخفیانه‌ای را در تهران آغاز کرده بود، در خیابان آزادی، پارک اوستا شناسایی و در عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

با انتقال متهم به پلیس آگاهی، او ضمن اعتراف صریح به اسیدپاشی درخصوص انگیزه خود برای این جرم گفت: «از حدود پنج سال پیش پس از ورشکستگی مالی عملا امورات زندگی از دستم خارج شده بود؛ به‌گونه‌ای که خانواده همسرم در چندین نوبت به من کمک کردند.
دیگر دستم به کارکردن نمی‌رفت و بیشتر اوقات را در خانه سپری می‌کردم. به‌تدریج اختلاف میان من و همسرم آغاز شد و هر روز به شدت آن اضافه می‌شد تا اینکه این اواخر همسرم چندین‌بار مرا تهدید کرده بود که قصد دارد از من متارکه کند. من همسرم و پسر شش‌ساله‌مان را خیلی دوست دارم و حاضر نبودم آن‌ها را از دست بدهم و شاهد این باشم که آن‌ها با کسی دیگر زندگی کنند».

متهم ادامه داد: «به‌تصور اینکه همسرم قصد دارد با شخص دیگری ازدواج کند، تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم. به همین علت با تهیه مقداری اسید زمانی‌که زنم در حیاط خانه ایستاده بود، او را صدا کردم و ناگهان اسید را به سمت او پاشیدم که حتی مقداری از اسید روی دستم ریخت و من نیز دچار سوختگی شدم.

سپس از محل سکونت خود فراری شدم و به تهران آمدم. در این مدت متوجه شدم همسرم با صحبت‌هایش می‌خواسته مرا مجبور کند تا برای زندگی‌مان مجددا تلاش کنم، اما من با تصوری نادرست اقدام به اسیدپاشی کردم، اما دیگر روی بازگشت به خانه را نداشتم تا اینکه در نهایت دستگیر شدم».
سرهنگ کارآگاه علی ولیپورگودرزی، با اشاره به این مطلب که متهم پس از انجام تحقیقات اولیه برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان محل ارتکاب جرم قرار گرفت، عنوان کرد: پلیس با جرائم خشنی مثل اسیدپاشی و... طبق قانون و با قاطعیت برخورد و دراین‌باره از تیم‌ها و ادارات تخصصی ویژه‌ای استفاده می‌کند.


۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید