قتل دوست به‌خاطر ضبط صدای همسر

بعد از آن بود که من سراغ، ولی رفتم و دلیل این کار زشتش را از او پرسیدم و او به من گفت: من این کار را کردم، صدای زن تو را هم دارم و می‌خواهم در اینترنت پخش کنم، آن‌موقع بود که عصبانی شدم و او را با شال خفه کردم.

کد خبر : ۶۴۱۴۵
بازدید : ۱۰۸۵
مردی که دوست خود را به خاطر اینکه احتمال داشت صدای همسرش را در فضای مجازی منتشر کند به قتل رسانده بود، در کمتر از یک ماه شناسایی و دستگیر شد.
بیست‌وششمین روز مهر ماه مأموران کلانتری ۱۴۲ کن در جریان کشف جسد مردی دست‌وپابسته در داخل باغی قرار گرفتند؛ بنابراین گروهی از مأموران کلانتری به محل اعزام شدند؛ همچنین بازپرس کشیک قتل تهران در جریان قرار گرفت.
در پی آن مأموران اداره دهم پلیس آگاهی و کارشناسان پزشکی قانونی نیز در محل حاضر شدند و در پی انجام تحقیقات، مشخص شد مقتول به احتمال زیاد خفه شده است. با پیداشدن کارت شناسایی در جیب این مرد مشخص شد او از اتباع کشور افغانستان است؛ بنابراین تحقیقات وارد مرحله جدیدی شد و مأموران برای شناسایی قاتل یا قاتلان احتمالی تحقیقات خود را در محل کار و در بین هم‌وطنان مقتول آغاز کردند. در بررسی‌ها مشخص شد مقتول آخرین‌بار با یکی از هم‌وطنان خود به نام حسن دیده شده؛ بنابراین حسن تحت تعقیب قرار گرفت. در نهایت هفته گذشته حسن شناسایی و دستگیر شد و به قتل دوست خود اعتراف کرد.

او در تشریح ماجرا گفت: من چهار سال پیش برای کارکردن قاچاقی به ایران آمدم و زن و بچه‌هایم در افغانستان بودند. چند وقت پیش یکی از دوستان مشترک من و، ولی (مقتول) به من زنگ زد و هشدار داد مراقب او باشم، دوستمان گفت، ولی صدای همسرش را در تلگرام و اینترنت پخش کرده است. بعد از آن بود که من سراغ، ولی رفتم و دلیل این کار زشتش را از او پرسیدم و او به من گفت: من این کار را کردم، صدای زن تو را هم دارم و می‌خواهم در اینترنت پخش کنم، آن‌موقع بود که عصبانی شدم و او را با شال خفه کردم.
درحال‌حاضر با اعتراف حسن به قتل هم‌وطنش، او در بازداشت موقت به سر می‌برد تا تحقیقات کامل شود.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید