تصاویر/ در دیدار پرسپولیس- کاشیماآنتلرز چه گذشت؟

تصاویر/ در دیدار پرسپولیس- کاشیماآنتلرز چه گذشت؟

پرسپولیس در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان برابر کاشیماآنتلرز ژاپن به تساوی بدون گل یافت تا با این نتیجه تیم ژاپنی قهرمان آسیا شود و حسرت ۲۶ ساله فوتبال ایران پابرجا بماند. پرسپولیس چه در نیمه اول چه در نیمه دوم روی دروازه کاشیما فشار آورد ولی حملات این تیم به قدر کافی زهر دار نبود و به گلی دست نیافت.پرسپولیس که در این فصل از کمبود شدید مهره رنج می‌برد در این بازی محمد انصاری را به دلیل مصدومیت از دست داد.

کد خبر : ۶۴۳۳۵
بازدید : ۱۷۱۵
دیروز حساس‌ترین بازی تاریخ باشگاه پرسپولیس برگزار شد، اما فینال لیگ قهرمانان تنها ۹۰ دقیقه در مستطیل سبز نبود و بازی برای خیلی‌ها از ساعت‌ها قبل آغاز شد و تا ساعت‌ها بعد از بازی نیز ادامه داشت. اما تنها چیزی که از این فینال باقی ماند حسرت چند ساله هواداران پرسپولیس بود.
تصاویر/ پرسپولیس ۰ - کاشیما ۰؛ مرگ تدریجی یک رویا
رویایی که به واقعیت تبدیل نشد
ترکیب پرسپولیس
علیرضا بیرانوند، جلال حسینی، محمد انصاری (دقیقه ۶۹-احسان علوان زاده)، شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، آدام همتی (دقیقه ۶۴-محسن ربیع خواه)، بشار رسن، گادوین منشا و علی علیپور.
ترکیب کاشیما
کو وون سانتائه، شوجی جن، لئو سیلوا، دویی شوما (دقیقه ۶۸-کوکی آنزای)، یوما سوزوکی (دقیقه ۷۷-ریوتا ناگاکی)، شوتو یاماموتو، سرجینیو، کنتو میسائو، نیشی دایگو، هیروکی آبه (دقیقه ۹۳-تاکاشی آناموری) و سئونگ هیون.
اخطار
لئو سیلوا، نیشی دایگو و ریوتا ناگاکی از کاشیما آنتلرز
درخشش ستاره‌های حریف در شب ضعف ستاره‌های سرخپوش
طبق گفته‌های عرفان حاج بابایی کارشناس فوتبال، کاشیما در آزادی هم به ستاره خود متکی بود. ستاره‌هایی که به خوبی از پس وظایفشان برآمدند و بازی را کنترل کردند. سون تائه درون دروازه بدون شک بهترین بازیکن زمین بود. دروازه بانی که در نیمه اول و در شب بی دقتی مهاجمان پرسپولیس بار‌ها و بار‌ها مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد.

در میانه میدان هم لئو سیلوای تنومند و دونده ۹۰ دقیقه نبض بازی را در اختیار داشت و جنگ وسط را از هافبک‌های خسته پرسپولیس برد.
تصاویر/ پرسپولیس ۰ - کاشیما ۰؛ مرگ تدریجی یک رویا


در خط حمله هم حضور بازیکنانی تکنیکی و سرعتی مثل سرجینیو و سوزوکی، دفاع پرسپولیس را کاملا عقب نگه داشت و باعث رقم خوردن ضدحملاتی خطرناک برای مهمان تند و تیز ژاپنی شد تا درنهایت جام در تهران نماند و همراه هواپیمای تیم کاشیما، راهی ژاپن شود.

تصویر پایانی از ورزشگاه آزادی
قاب پایانی از لیگ قهرمانان ۲۰۱۸؛ در آخر بازی جام در دست برانکو و شاگردانش نبود، اما آن‌ها حسابی توسط هواداران تشویق شدند و این چنین دور افتخار زدند و از ۸۰ هزار هوادار که از صبح در ورزشگاه بودند، تشکر کردند. تیمی که پروفسور ساخته، در طول یک سال میلادی جنگید و جنگید و جنگید، حتی وقتی تنها ۳۰ ثانیه باقی مانده بود و برای قهرمانی ۲ گل می‌خواست.
عکس: میزان
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید