سلبریتی‌های زن ایرانی در اینستاگرامشان چه می‌کنند؟

سلبریتی‌های زن ایرانی در اینستاگرامشان چه می‌کنند؟

بازاریابان اینستاگرامی توصیه می‌کنند که برای جذب مخاطب بیشتر تلاش کنید که در صفحه خود، داستانی از زندگی خود را برای مخاطب ارائه کنید. این دقیقا کاری است که شاکردوست دارد انجام می‌دهد. او به شهر‌های مختلف کشور سفر می‌کند و حتی وقتی دارد یک کشوی میز را در خانه خود سرهم می‌کند، از خود فیلم می‌گیرد و دیدن این قاب از خانه و زندگی و البته فعالیت‌های معمولی یک بازیگر برای مردم جذاب است.

کد خبر : ۶۴۵۰۹
بازدید : ۲۶۳۷۵
سلبریتی‌های زن ایرانی در اینستاگرامشان چه می‌کنند؟
اینستاگرام حالا دیگر حتما به رسانه غالب در فضای مجازی ایران تبدیل شده است. فیلتر بودن تلگرام، جادوی تصویر و فیلم و تلویزیون IGTV و امکان گفت و گوی زنده و عدم وجود فیلترینگ و البته امکان تعامل کاربران از طریق کامنت می‌تواند تعدادی از دلایل دم دستی در خصوص غلبه این نرم افزار در ایران باشد.
در این شبکه چهره‌ها و شخصیت‌های زیادی مشغول به فعالیت هستند، اما جالب خواهد بود اگر وضعیت فعالیت چند نفر از بازیگران زن تلویزیون و سینمای ایران در این شبکه را مورد بررسی قرار بدهیم و ببینیم آن‌ها در اینستاگرام چگونه فعالیت می‌کنند.

برای این کار بدون، هیچ منطق خاصی، وضعیت فعالیت پنج ستاره زن یعنی مهناز افشار، الناز شاکردوست، سحر قریشی، بهنوش بختیاری و ترلان پروانه را بررسی و شاید با هم مقایسه کنیم. ترتیب این بررسی البته بر اساس میزان دنبال کننده خواهد بود.

مهناز افشار
در اینستاگرامش ۷.۸ میلیون دنبال کننده دارد. این رقم نجومی به معنای آن است که ۱۰ درصد از کل جمعیت ایران، فقط اینستاگرام افشار را دنبال می‌کنند. او تا به حال ۳۸۹ پست در اینستاگرامش گذاشته و ۷۸ صفحه را دنبال می‌کند.
سلبریتی‌های زن ایرانی در اینستاگرامشان چه می‌کنند؟
مهم‌ترین نکته در صفحه افشار این است که او اگرچه بازیگری بود که با تکیه بر ظاهر خود وارد سینمای ایران شد، اما حالا از این ظاهر و استایل در اینستاگرام استفاده‌ای نمی‌کند و تلاش می‌کند جایگاه فعلی خود را نشان دهد. جایگاهی به عنوان بازیگر یکی دو فیلم موفق در هر سال، یک فعال سیاسی و البته یک مادر.
دو مورد اخیر البته برای افشار کم حاشیه ندارد و او در کامنت‌ها باید هم جواب اصولگرایانی را بدهد که او را به خاطر مواضع اصلاح طلبانه می‌نوازند و هم جواب اصولگرایانی که او را عروس معاون مطبوعاتی دولت احمدی نژاد می‌دانند. افشار البته ظاهرا ترسی از انتقادات ندارد و همین الان در میان چند پست آخر او انتقاد از بیست و سی وجود دارد و تصویری از همسرش یاسین رامین.

بهنوش بختیاری
در اینستاگرام ۶.۸ میلیون دنبال کننده دارد. او ۱۹۵۳ پست در اینستاگرامش گذاشته و ۴۹ نفر را دنبال می‌کند. سوال مهمی است که بهنوش بختیاری با وجود اینکه بازیگری معمولی و بازاری در سینمای ایران است، چگونه توانسته این حجم از دنبال کننده را برای خود جمع کند.
سلبریتی‌های زن ایرانی در اینستاگرامشان چه می‌کنند؟
برخی از این دلایل به اینستاگرام مربوط نیست و مثلا به این برمی گردد که بهنوش بختیاری در دورانی که در تلویزیون فعالیت می‌کرد و به خصوص در دو سال ۱۳۸۴ و ۱۳۸۵ و در سه سریال جایزه بزرگ، شب‌های برره و باغ مظفر مهران مدیری، مخاطبان زیادی را برای خود جذب کرد، اما به غیر از این مسئله، تعدد پست‌های بارگذاری شده بختیاری یکی از عوامل مهم در جذب مخاطب اوست.
او در حال حاضر تقریبا پنج برابر مهناز افشار پست دارد. در عین حال تعدد فعالیت‌های او نیز می‌تواند در این خصوص موثر باشد. بختیاری در بیوی اینستاگرام، خود را حامی ترنس ها، کارشناس ترجمه زبان فرانسه و مالک برند طلا و جواهر روجا گالری معرفی کرده و همین موضوع باعث می‌شود و رای ماجرای بازیگری نیز نسبت به او اقبال وجود داشته باشد
الناز شاکردوست
۳ .۶ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد و تاکنون ۷۵۸ پست در اینستاگرام خود گذاشته و کسی را دنبال نمی‌کند. چیزی که باعث شده، اینستاگرام شاکردوست به چشم بیاید چیست؟
سلبریتی‌های زن ایرانی در اینستاگرامشان چه می‌کنند؟
این سوال از آنجایی اهمیت دارد که بدانیم، او در سال‌های اخیر کم کار است و از سال ۱۳۹۳ تاکنون صرفا در سه فیلم سینمایی بازی کرده و این در حالی است که او در چهار سال قبل از آن، هفت فیلم بازی کرده بود. به نظر می‌رسد که شاکردوست ، خواسته یا ناخواسته به توصیه کسانی که بازاریابی اینستاگرامی می‌کنند گوش کرده است. چرا؟
این افراد توصیه می‌کنند که برای جذب مخاطب بیشتر تلاش کنید که در صفحه خود، داستانی از زندگی خود را برای مخاطب ارائه کنید. این دقیقا کاری است که شاکردوست دارد انجام می‌دهد. او به شهر‌های مختلف کشور سفر می‌کند و حتی وقتی دارد یک کشوی میز را در خانه خود سرهم می‌کند، از خود فیلم می‌گیرد و دیدن این قاب از خانه و زندگی و البته فعالیت‌های معمولی یک بازیگر برای مردم جذاب است.

سحر قریشی
دیگر فردی است که در این فهرست باید اینستاگرامش را بررسی کنیم. او ۱. ۶میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد و بدون دنبال کردن هیچ کسی، صرفا ۲۰ پست در اینستاگرام دارد. البته پست‌های قریشی بیش از این حرف‌ها بوده و احتمالا بخشی از این پست ها، یا آرشیو یا دلیت شده اند.
سلبریتی‌های زن ایرانی در اینستاگرامشان چه می‌کنند؟
راز دنبال کننده‌های بالای قریشی را باید خارج از اینستاگرام دید. قریشی حواشی زیادی در زندگی خود داشته است. مثلا ماجرای طلاق یا ممنوع التصویری یا قرار گرفتنش در کنار مهدی طارمی، مهاجم مغضوب قرمزها.
در اینستاگرامش هم کمتر اثری از شغل اصلی او یعنی بازیگری وجود دارد و حتی عکس ها، بدون نگرانی از احتمالا برخورد به دلایلی مثل پوشش یا حجاب گرفته شده است. از این روست که به نظر قریشی دارد تاثیر مشهور یا محبوب بودن خود در خارج از اینستاگرام را در این شبکه می‌بیند و دنبال کنندگانش خیلی به اینستاگرام ربطی ندارند.

ترلان پروانه
یک میلیون دنبال کننده دارد و ۹۵ نفر را دنبال می‌کند و تاکنون ۴۵ پست در و اینستاگرام خود گذاشته است. پروانه مثل دنیای واقعی و البته سینما و تلویزیون بیش از هر چیز با المان‌ها ظاهری خود در اینستاگرام رشد کرده است و از این رو، روی پوشش خود، برند بودن و خاص بودن لباس‌های خود و نیز عکس‌های متفاوت و حرفه‌ای از خود سرمایه گذاری می‌کند.
سلبریتی‌های زن ایرانی در اینستاگرامشان چه می‌کنند؟
از این روست که می‌توان گفت: صفحه او با صفحه یک مدل لباس تفاوت زیادی ندارد. ما در واقع با یک آلبوم ش. خصی جوانی سرخوش روبه رو هستیم که تلاش کرده، نگاه‌ها را به سمت خود جلب کند و البته تا حدی هم موفق بوده است.
منبع: هفت صبح
۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    جالب بود. مرسی

  • ناشناس ارسالی در

    مردمان گرفتار و قهرمانان پوشالی

  • سینا ارسالی در

    نزدیک 8 م دنبال کننده؟ حداقل 90درصدش فیکه و خرید فالوئر

  • حسین ارسالی در

    کسی اعتقادی به حجاب نداره
    چرا ؟

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید