قسمت هفتم سریال ممنوعه منتشر شد

قسمت هفتم سریال ممنوعه منتشر شد

در هفته جاری قسمت هفتم سریال ممنوعه در شبکه نمایش خانگی توزیع شد. سریال ممنوعه به دلیل حواشی به وجود آمده برای آن و ممنوعیت موقتش، توجه مخاطبان زیادی را جلب کرد.

کد خبر : ۶۵۱۲۰
بازدید : ۳۶۳۵
سریال ممنوعه از جانب برخی منتقدان، مبتذل و توسط بعضی‌ها فقط یک الگوبرداری ساده از سریال‌های ترکی خوانده شد. در این گزارش مروری داریم بر داستان، عوامل سازنده و حاشیه‌های این سریال.
قسمت هفتم سریال ممنوعه منتشر شد

ممنوعه: سریالی با بازیگران ستاره از نیکی کریمی تا فاطمه گودرزی
امیر پورکیان، کارگردان سریال ممنوعه است که در عرصه سریال سازی نام آشنایی برای مخاطبان نیست. در عوض ممنوعه پر از بازیگران محبوب است؛ ستاره‌هایی از نسل‌های مختلف سینما مانند فاطمه گودرزی، نیکی کریمی، بهاره افشاری و میلاد کی مرام.
دیگر بازیگران سریال ممنوعه عبارتند از: امیرحسین آرمان، علی استادی، خاطره اسدی، محمد امین، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، امیر جعفری، هادی حجازی فر، الهه حصاری، سوگل خالقی، آناهیتا درگاهی، نیلوفر رجایی فر، لیلا زارع، نیما شعبانژاد، شهرام قائدی، مصطفی، مجید مظفری، نسرین نکیسا و شیدا یوسفی.

ناگفته پیداست که ممنوعه مانند سریال های ترکی دارای کارکتر‌های فراوان و داستانی پرپیچ و خم است.

ممنوعه‌های سریال ممنوعه چیست
ممنوعه با روایت داستان یکی از قهرمان هایش به نام سامی (با بازی میلاد کی مرام) آغاز می‌شود. او یک بوکسور است که در رینگ‌های زیرزمینی بازی می‌کند. سامی از زندگی دردناک گذشته و رابطه سختی که با همسرش دارد تعریف می‌کند و به ما می‌گوید که پدری پولدار دارد و به خواسته او ازدواج کرده است، اما از این وصلت ناراضی است و در ادامه تعریف می‌کند که بعد از دو سال بالاخره از همسرش جدا شده و حالا عضو یک گروه به نام «ممنوعه» است که در آن یک سری قوانین ممنوعه وجود دارد. سامی دلبسته دختری به نام برکه شده است...
قسمت هفتم سریال ممنوعه منتشر شد

در بخش دیگری از سریال نیز سر از زندگی دایی برکه در می‌آوریم و به داستان خیانت او به زن دایی و آشفتگی زندگی زنی که با دایی در ارتباط است، پرتاب می‌شویم و ...

سریال ممنوعه و توقیف موقت
بعد از پخش قسمت‌های اول سریال ممنوعه، موجی علیه داستان این سریال به راه افتاد و از مبتذل بودن ماجرای مطرح شده در سریال ممنوعه صحبت شد و این موضوع با عدم پخش این سریال حواشی زیادی را رقم زد. یکی از انتقادات مهم به سریال، نمایش مضامینی مانند خیانت در روابط خانوادگی و وفور استعمال مواد مخدر بود.
قسمت هفتم سریال ممنوعه منتشر شد

البته بعد از کش و قوس‌های فراوان قرار شد که این سریال با اعمال اصلاحات دوباره پخش شود و حالا شاهد توزیع قسمت هفتم این سریال در شبکه نمایش خانگی هستیم.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید