تریلر فیلم avengers endgame

تریلر فیلم avengers endgame

تریلر فیلم Avengers: Endgame منتشر شد. به غیر از بازیگران اصلی؛ رسانه‌ها خبر از حضور فرانک گریلو در فیلم داده‌اند. باتوجه به اینکه کاراکتر وی در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی کشته شد؛ حدس زده می‌شود که او در سکانس‌های فلش بک حضور داشته باشد. کاترین لانگفورد و هیرویوکی سانادا از دیگر بازیگران فیلم هستند، اما اطلاعاتی دربارهٔ نقشی که در فیلم ایفا می‌کنند منتشر نشده‌است.

کد خبر : ۶۵۲۶۱
بازدید : ۲۵۲۷
تریلر فیلم Avengers: Endgame
فرادید | اولین تریلر از قسمت چهارم فیلم انتقام جویان به نام "انتقام جویان: آخر بازی" منتشر شد.

فیلم انتقام جویان: آخر بازی Avengers: Endgame که در بین ایرانی‌ها هم هوادارن زیادی دارد اردیبهشت سال آینده اکران می‌شود. با توجه به استقبال گسترده جهانی از قسمت‌های قبلی پیش بینی می‌شود این قسمت از فیلم انتقام جویان هم به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمای آمریکا تبدیل شود .

هم اکنون سازندگان فیلم با انتشار اولین تریلر به نوعی تبلیغات خود را برای اکران جدیدترین قسمت انتقام جویان شروع کرده اند.

درباره فیلم
انتقام‌جویان: آخر بازی ( Avengers: Endgame ) ، یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی به کارگردانی برادران روسو خواهد بود که بر پایهٔ شخصیت‌های گروه انتقام‌جویان از شرکت مارول کامیکس می‌باشد.

این فیلم توسط مارول استودیوز تهیه شده و توسط استودیو سینمایی والت دیزنی توزیع می‌گردد. این فیلم دنباله مستقیم انتقام‌جویان: جنگ ابدیت (۲۰۱۸) و همچنین دنباله فیلم‌های انتقام‌جویان مارول (۲۰۱۲) و انتقام‌جویان: عصر اولتران (۲۰۱۵) می‌باشد و بیست و دومین فیلم در دنیای سینمایی مارول است.

فیلم‌نامه آن را کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی نگاشته‌اند و بازیگران زیادی که اکثر آن‌ها در فیلم‌های قبلی دنیای سینمایی مارول حاضر بوده‌اند، در این فیلم نقش‌های قبلی خود را تکرار کرده‌اند.
تریلر فیلم avengers endgame
تصویری که از اکران فیلم انتقام جویان: پایان بازی در آوریل سال آینده میلادی خبر می‌دهد

در اکتبر ۲۰۱۴ ساخت این فیلم با عنوان انتقام‌جویان: جنگ ابدیت - قسمت ۲ اعلام شد. تا مهٔ ۲۰۱۵ برادران روسو برای کارگردانی آن به این پروژه پیوستند و مارکوس و مک‌فیلی نوشتن فیلم‌نامه را بر عهده گرفتند.

در ژوئیه ۲۰۱۶، مارول عنوان این فیلم را پاک کرد و به آن با فیلم بی‌نام انتقام‌جویان اشاره کرد. فیلمبرداری این فیلم از اوت ۲۰۱۷ بلافاصله بعد از پایان فیلمبرداری جنگ ابدیت در پاین‌وود آتلانتا آغاز شد و در ژانویه ۲۰۱۸ به پایان رسید. در دسامبر ۲۰۱۸، عنوان این فیلم بازی پایانی اعلام شد. این فیلم در ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ به صورت آی‌مکس و سه‌بعدی اکران می‌شود.
بازیگران
بازیگرانی، چون رابرت داونی جونیر، کریس پرت، کریس ایوانز و اسکارلت جوهانسن در کنار سایر بازیگران فیلم قبلی (که البته حضور تعداد زیادی از آن‌ها به خاطر اتفاقات داستانی نسخه‌ی قبل تایید نشده) حضور خواهند داشت.
به غیر از بازیگران اصلی؛ رسانه‌ها خبر از حضور فرانک گریلو در فیلم داده‌اند. باتوجه به اینکه کاراکتر وی در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی کشته شد؛ حدس زده می‌شود که او در سکانس‌های فلش بک حضور داشته باشد. کاترین لانگفورد و هیرویوکی سانادا از دیگر بازیگران فیلم هستند، اما اطلاعاتی دربارهٔ نقشی که در فیلم ایفا می‌کنند منتشر نشده‌است.

داستان ساخت فیلم و وعده تولید کنندگان
در اکتبر ۲۰۱۴ مارول اعلام کرد که دنبالهٔ انتقام‌جویان: عصر اولتران دو قسمتی خواهد بود و قسمت اول انتقام‌جویان: جنگ ابدیت - قسمت ۱ نام خواهد داشت و در تاریخ ۴ مهٔ ۲۰۱۸ منتشر می‌شود و قسمت ۲ در ٢٦ آوریل ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد.
تریلر فیلم avengers endgame تصویری از فیلم انتقام‌جویان: جنگ ابدیت

در آوریل ۲۰۱۵ برادران روسو به عنوان کارگردانان این دو قسمت انتخاب شدند تا فیلمبرداری فیلم را به صورت هم‌زمان انجام دهند. در همان ماه کوین فایگی اعلام کرد که این دو فیلم، دو فیلم مستقل خواهند بود و داستان‌هایشان به دو قسمت تقسیم نمی‌شود

تا مه ۲۰۱۵، کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی هم برای نوشتن فیلم‌نامهٔ هر دو قسمت فیلم استخدام شده بودند.

یک سال بعد، برادران روسو اعلام کردند که برای از بین برد شبههٔ این موضوع که این دو فیلم یکی هستند و به دو قسمت تقسیم شده‌اند، قصد دارند نام فیلم‌ها را تغییر بدهند.

در ژوئیه ۲۰۱۶، مارول نام این فیلم را پاک کرد و به آن با نام فیلم بدون نام انتقام‌جویان اشاره کرد. آنتونی روسو نیز دراین‌باره گفت: «فعلاً عنوان این فیلم اعلام نخواهد شد»

در اکتبر ۲۰۱۶، فیگ اعلام کرد که فیلم‌برداری در ژانویه ۲۰۱۷ آغاز می‌شود و تا اکتبر یا نوامبر ۲۰۱۷ طول خواهد کشید.

فیلمبرداری فیلم با مدیریت ترنت اوپالاک در ۱۰ اوت ۲۰۱۷ در پاین‌وود آتلانتا آغاز شد. فایگی اعلام کرد که در ابتدا قرار بود فیلمبرداری این فیلم همزمان با قسمت قبلی انجام شود، اما نهایتاً مارول تصمیم گرفت که این گونه نباشد چرا که برنامه‌ریزی آن بسیار پیچیده می‌شد. در نهایت قرار شد تا فیلم‌ها به صورت پشت سر هم فیلمبرداری شوند. فیلمبرداری این فیلم در ۱۱ ژانویه ۲۰۱۸ به پایان رسید.

موسیقی
در ژوئن ۲۰۱۶، آلن سیلوستری که پیش از این کار ساخت موسیقی انتقام‌جویان را بر عهده داشت، به عنوان آهنگساز این فیلم اعلام شد.

انتشار
انتقام‌جویان: بازی پایانی در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ به صورت آی‌مکس و سه‌بعدی اکران می‌شود.
۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    خیلی منتظرم بیاد این فیلم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید