دو اژد‌های چینی بازار موبایل را می‌بلعند!

دو اژد‌های چینی بازار موبایل را می‌بلعند!

مقامات زنجیره تامین هوآوی، این شرکت پیش‌تر پیش‌بینی کرده بود که قادر خواهد بود تولید و عرضه محصولات خود را تا ۲۵ درصد در سال آینده میلادی افزایش دهد و هدف فروش خود را نیز در سال ۲۰۱۹ به بیش از ۲۰۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند برساند.

کد خبر : ۶۵۲۶۵
بازدید : ۱۲۵۵
دو اژد‌های چینی بازار موبایل را می‌بلعند!
تحلیلگران فعال در حوزه بازار موبایل به تازگی برآورد کرده‌اند که هوآوی و شیائومی به عنوان دو شرکت چینی بزرگ، بازار گوشی‌های هوشمند در سال آینده را تحت سلطه خود درخواهند آورد.
تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده از سوی موسسات تحقیقاتی و آماری نشان می‌دهد که هوآوی و شیائومی توانسته‌اند در سال‌های اخیر به‌خصوص در طول سال جاری میلادی عملکرد موفقیت آمیز و فروش چشمگیری را به خود اختصاص دهند که این امر موجب می‌شود بسیاری از رقبای قدرتمند خود نظیر سامسونگ و اپل را نیز کنار زده و باعرضه و ارائه محصولاتی با کیفیت بالا، طراحی جدید و قیمت مناسب‌تر سهم بیشتر و بزرگ‌تری از بازار‌های جهانی موبایل را به‌دست آورند.

بر اساس گفته‌های مقامات زنجیره تامین هوآوی، این شرکت پیش‌تر پیش‌بینی کرده بود که قادر خواهد بود تولید و عرضه محصولات خود را تا ۲۵ درصد در سال آینده میلادی افزایش دهد و هدف فروش خود را نیز در سال ۲۰۱۹ به بیش از ۲۰۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند برساند.
آمار‌های فروش هوآوی و شیائومی نیز می‌تواند صحت این ادعا را تایید کند، چراکه شیائومی به‌عنوان یک برند نوظهور در حوزه تولید گوشی‌های هوشمند موفق شده است از بسیاری از برند‌های قبلی و معروف جهان نیز سبقت بگیرد و عملکرد و شهرت خوب و قابل قبولی را برای خود دست و پا کند. بر اساس گزارش وب سایت gsmarena، شیائومی نیز اعلام کرده تصمیم دارد با یک افزایش ۲۰ درصدی در تولید محصولاتش در سال آینده نسبت به سال جاری میلادی، بالغ بر ۱۶۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند را در بازار‌های جهانی عرضه کرده و به فروش برساند؛ بنابراین همان‌طور که بسیاری از تحلیلگران برآورد کرده‌اند، می‌توان انتظار داشت که شیائومی و هوآوی به‌عنوان دو اژد‌های چینی بازار گوشی‌های هوشمند در سال آینده را خواهند بلعید و سلطه غول‌های تکنولوژی چینی بر بازار موبایل بدون شک کار را برای سایر برند‌های مطرح نظیر سامسونگ و اپل سخت و دشوارتر از پیش خواهد کرد.
بنابراین انتظار می‌رود رقابت به مراتب بیشتر و تنگاتنگ تری در حوزه بازار محصولات فناوری و گوشی‌های هوشمند میان شرکت‌های تولیدکننده در سال ۲۰۱۹ میلادی درگیرد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید