مجید خراط‌ها به یک بیماری نادر چشمی مبتلا شده است

مجید خراط‌ها به یک بیماری نادر چشمی مبتلا شده است

مجید خراط‌ها از دهه هشتاد در حوزه موسیقی پاپ فعالیت می‌کند. او در این مدت چندین آلبوم و تعداد زیادی تک آهنگ منتشر کرده است. ظاهرا این روز‌ها خواننده پاپ، حال و روز خوشی ندارد.

کد خبر : ۶۵۵۶۴
بازدید : ۱۰۰۴۱
فرادید | مجید خراط‌ها از خوانندگان پاپ کشورمان است که طرفدار‌های خاص خود را دارد. هواداران به او لقب سلطان احساس داده اند.
مجید خراط‌ها به یک بیماری نادر چشمی مبتلا شده است
نوشته‌ای که یکی از طرفداران مجید خراط‌ها در کنسرتش به دست دارد و رویش نوشته است: سلطان احساس
این خواننده که دو دهه‌ای است در عرصه موسیقی پاپ فعالیت می‌کند معمولا خبر‌های عجیب و غریبی درباره اش منتشر می‌شود. اما این بار خبر در صفحه رسمی اینستاگرامش آمده است. ادمین این صفحه نوشته است که مجید خراط‌ها این روز‌ها حال و روز خوشی ندارد. ظاهرا او دچار اختلال در بینایی و سردرد‌های شدیدی شده است.

بیماری عجیب و غریب مجید خراط‌ها چیست؟
آن طور که در صفحه اینستاگرام مجید خراط‌ها آمده او به دلیل درد چشم، تاربینی مطلق و سردرد‌های شدید از نظر روحی و جسمی بهم ریخته است.
گویا این خواننده مدتی قبل مبتلا به ناراحتی چشم شده و به پزشک مراجعه می‌کند. اما پزشک معالج تشخیص غلط داده و داروی اشتباهی برای خراط‌ها تجویز می‌کند. در نتیجه وضعیت این خواننده پاپ بدتر شده و او در بیمارستان بستری شده است.
مجید خراط‌ها به یک بیماری نادر چشمی مبتلا شده است
پستی که در صفحه شخصی مجید خراط‌ها منتشر شده است

پزشکان متخصصی که بعدا مدارک پزشکی مجید خراط‌ها را دیده اند، احتمال داده اند که او دچار نوعی بیماری نادر چشمی شده و اعصاب بینایی اش ملتهب شده است. پزشکان به خراط‌ها گفته اند برای این که درمان شود در معرض هیچ نوع پارازیت و امواج رادیویی قرار نگیرد.

ادمین صفحه اینستاگرام خراط‌ها از طرفداران این هنرمند خواسته است که از عیادت و مراجعه به بیمارستان خودداری کنند.

شایعه ابتلا به بیماری سرطان مجید خراط‌ها
سال ۹۴ در آستانه انتشار دومین آلبوم رسمی مجید خراط‌ها با نام دارم میرم، یک شایعه پخش شد. گفتند که خواننده جوان به بیماری سرطان مبتلا شده است.
البته انتشار این شایعه زیر سر خود خراط‌ها بود. خواننده پاپ در صفحه رسمی اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی عکسی از خودش گذاشته بود با مو و صورت تراشیده در لباس بیمارستان. در توضیح این عکس نوشته شده بود: دارم میرم.

هواداران مجید خراط‌ها با دیدن عکس جدید وی نگران شده و به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت سلامت خواننده محبوب شان بودند. تا این که معلوم شد یکی از آهنگ‌های آلبوم جدید خراط‌ها، آهنگی است به نام «دارم میرم». عکسی هم که در صفحه این خواننده منتشر شده بود مربوط به موزیک ویدئوی این آهنگ بود که برای حمایت از بیماران سرطانی درست شده بود.

به نظر می‌رسد گاهی مجید خراط‌ها دست به شیطنت‌هایی می‌زند که باعث راه افتادن شایعات در موردش می‌شود.
با این حال خودش از این همه شایعه و جوی که برایش درست شده، گله کرده است. جایی گفته است که یک بار دو نفر از طرفدارانش، او را در خیابان دیده و از دیدنش شوکه شده اند. آن‌ها به خراط‌ها گفته اند که شنیده بودند او اقدام به خودکشی کرده و فوت کرده است.

مجید خراطها: از انتشار آلبوم زیرزمینی تا رسمی
مجید خراط‌ها متولد سال ۱۳۶۴ در تهران است. او فعالیتش را در موسیقی ابتدا به صورت زیرزمینی و غیر رسمی در دهه ۸۰ شروع کرد. اولین آلبوم این خواننده به نام تنهاترین تنها در سال ۸۴ به صورت غیررسمی به بازار موسیقی آمد.
مجید خراط‌ها به یک بیماری نادر چشمی مبتلا شده است
مجید خراط‌ها
او تا پایان دهه ۸۰ چند آلبوم و تعدادی تک آهنگ به صورت زیرزمینی منتشر کرد.

«دیگه میرم» اولین آلبوم رسمی خراط‌ها با مجور وزارت ارشاد بود که در سال ۱۳۹۱ به بازار آمد. مدتی بعد هم او شروع به برگزاری کنسرت کرد. آخرین آلبوم این خواننده با نام «دارم میرم» در سال ۱۳۹۴ منتشر و بعد از آن هم تعدادی تک آهنگ از او منتشر شده است.

خراطها، سبک خودش را شبیه آدل می‌داند
بیشتر آهنگ‌های مجید خراطها، مضمونی عاشقانه و تمی غمگین دارند. او به همین دلیل می‌گوید که من یک خواننده کوچه و بازاری نیستم. خراط‌ها در مصاحبه‌ای گفته است که ترسی از غم ندارد و غم و اندوه بخشی از وجودش است. برای همین دوست ندارد آهنگ‌های کوچه و بازاری شاد بخواند.

همچنین خراط‌ها مدتی قبل در گفت و گویی با زهرا عاملی گفته بود که او در سطح آدل (خواننده معروف انگلیسی) می‌خواند و نباید آهنگ هایش را با هر خواننده‌ای مقایسه بکنند. این مصاحبه در فضای مجازی باعث واکنش‌های بسیاری شد.
مجید خراط‌ها به یک بیماری نادر چشمی مبتلا شده است
مجید خراط‌ها در مصاحبه با زهرا عاملی

برای این خواننده جوان کشورمان آرزوی صحت و سلامت می‌کنیم. امیدواریم که هر چه زودتر با آهنگ‌های جدید به عرصه موسیقی پاپ برگردد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید