پرکارترین‌های بازار موسیقی پاپ

پرکارترین‌های بازار موسیقی پاپ

سرسام با ترانه مونا برزویی و با مضمونی اجتماعی تولید شد و موزیک ویدئوی خوش رنگ و لعابی هم برایش ساخته شد. سرسام قطعه اول سه گانه یراحی با مضمون اجتماعی بود که این هفته هم قطعه دومش با نام «پاره سنگ» روی سایت‌های موسیقی قرار گرفت. جالب اینجاست که انتهای موزیک ویدئوی قطعه اول به ابتدای موزیک ویدئوی پاره سنگ وصل است و در واقع قرار است در هر سه قطعه این اتفاق ادامه داشته باشد.

کد خبر : ۶۶۳۲۶
بازدید : ۱۷۸۷
بهنام مظاهری | در هفته‌ای که گذشت هم مثل چند هفته قبل اتفاق خاصی در موسیقی ایران نیفتاده و فعلا همه چهره‌های موسیقی یا مشغول تولید ترک‌های جدیدشان هستند یا در حال برگزاری اجرا‌های زنده.
برای مثال فعلا رضا صادقی به طرز عجیبی روی دور تولید افتاده و در سه چهارهفته اخیر تقریبا هر ۱۰ روز یک بار یک کار منتشر کرده است.
صادقی این هفته هم با ترک «بغض و باروت» به بازار آمده. قطعه جدیدش از لحاظ فرمی بیشتر شبیه کار‌های قدیمی اش است و حس و حال ترک‌های یک دهه پیش همین خواننده را در شما زنده می‌کند.
پرکارترین‌های بازار موسیقی پاپ
رضا صادقی از خواننده‌های پرکار این روزهاست
حجت اشرف زاده هم از پر کار‌های فعلی بازار است و او هم تقریبا در ماه‌های اخیر تولید زیادی داشته که البته سطح کیفی کارهایش هم طبیعتا به همین دلیل کمی دستخوش تغییر شده است.
ضمن اینکه الان دیگر اگر کاورفوتو‌ها را از فاصله ۳۰سانت به بعد ببینید، فرق بین اشرف زاده و حامد همایون را متوجه نمی‌شوید.
از این حیث اگر اشرف زاده و حامد همایون هر کدام ماهی دو ترک هم منتشر کنند، ممکن است ما فکر کنیم یکیشان چهار ترک در ماه تولید کرده؛ البته اگر سالار عقیلی را فاکتور بگیریم (سالار عقیلی در تمام دوران‌ها پرکار است).
پرکارترین‌های بازار موسیقی پاپ
حجت اشرف زاده
مهدی یراحی هم یکی از پر کار‌های چند ماه اخیر بوده. با این تفاوت که یراحی جدیدا با ایده و تفکر مشخصی کارهایش را پیش می‌برد و به در و دیوار نمی‌زند.
فرم کارهایش تغییر کرده و استایل منحصر به فرد خودش را بعد از چندسال تجربه در موسیقی ایران به خوبی پیدا کرده است.
او همین یکی دو هفته پیش قطعه «سرسام» را منتشر کرد. سرسام با ترانه مونا برزویی و با مضمونی اجتماعی تولید شد و موزیک ویدئوی خوش رنگ و لعابی هم برایش ساخته شد.
سرسام قطعه اول سه گانه یراحی با مضمون اجتماعی بود که این هفته هم قطعه دومش با نام «پاره سنگ» روی سایت‌های موسیقی قرار گرفت.
جالب اینجاست که انتهای موزیک ویدئوی قطعه اول به ابتدای موزیک ویدئوی پاره سنگ وصل است و در واقع قرار است در هر سه قطعه این اتفاق ادامه داشته باشد.
پرکارترین‌های بازار موسیقی پاپ
مهدی یراحی
ترانه قطعه دوم مربوط به روزبه بمانی است و از فرم ترانه مشخص است که بمانی ترانه را روی ملودی نوشته و این به تنهایی می‌تواند اتفاق مبارکی برای موسیقی ما باشد. این که ترانه سرا‌ها از قالب‌های همیشگی شعر و ترانه فاصله بگیرند و کمی با موسیقی سینک باشند.
البته حرکت یراحی به تولید یک سه گانه اجتماعی محدود نشده و او و گروهش در کنسرت دوسه شب پیشی که در اهواز برگزار شد، با لباس فرم کارگران فولاد اهواز روی استیج رفتند و اجرایشان را به کارگران گروه ملی فولاد اهواز تقدیم کردند.
این اولین مرتبه‌ای نبوده که مهدی یراحی در کنسرتش از همشهری‌ها و هم استانی‌های خودش حمایت می‌کرد. او قبلا در یکی از کنسرت هایش هم با ماسک روی صحنه رفته بود یا یکی از اجرا‌های او در تهران با پرفورمنس ویژه‌ای برای قطعه خاک همراه شده بود.
اما اتفاقات کنسرت ششم دی ماه این خواننده در آستانه انتشار قطعه و موزیک ویدئوی پاره سنگ رقم خورد.
خبر دیگر اینکه «کاکوبند» آلبوم دومش در راه است و گویا قرار است بهمن ماه منتشر شود. اعضای این گروه حدود دو سال است که بسیاری از تور‌های کنسرت خود را در داخل و خارج از کشور به حالت تعلیق در آورده اند و به نظر می‌رسد تهیه و تولید آلبوم دوم بزرگترین دلیل این غیبت بلندمدت «کاکوبند» است.
پرکارترین‌های بازار موسیقی پاپ
کاکوبند
بابک ریاحی پور هم از جمع شدن اعضای گروه «اوهام» بعد از ۲۰سال خبر داده.
گویا آلبوم «نهال حیرت» بعد از ۲۰ سال بالاخره مجوز گرفته و همین بهانه‌ای شده برای جمع شدن دوباره اوهامیها. اوهام یکی از اولین و تاثیرگذارترین گروه‌های راک فارسی بود که در دوران خودش سروصدای زیادی هم به پا کرد.
ریاحی پور در مصاحبه اخیرش گفته، قرار است عید امسال با اوهام کنسرت هم داشته باشیم.
منبع: هفت صبح
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید