خالکوبی جدید تتلو سوژه شد!

خالکوبی جدید تتلو سوژه شد!

خالکوبی‌های متعدد او برای بسیاری از کاربران در صفحات مجازی عادی شده است، اما این بار تاتوی جدیدش جنجالی دیگر به پا کرده است، چراکه خالکوبی‌های او علاوه بر تن و سرش بخشی‌هایی از صورتش را نیز فرا گرفته است.

کد خبر : ۶۶۵۷۵
بازدید : ۸۶۶۱۳
خالکوبی جدید تتلو سوژه شد!
امیر تتلو تتتو دیگری را به سر و صورت خود اضافه کرد و در فضای مجازی از آن رونمایی کرد.

"امیرحسین مقصودلو" با نام هنری "امیر تتلو" خواننده ایرانی می‌باشد که در سبک‌های مختلفی فعالیت می‌کند، او با تعداد بسیار زیادی فالوئر از چهره‌های پرمخاطب اینستاگرام بود.
او همیشه سعی کرده با رفتار و کار‌های عجیبش، خود را از دیگران متمایز کند و به تازگی با انتشار ویدئویی از تتو‌های خود رونمایی کرده که واکنش بسیاری از کاربران را به همراه داشته است.
البته خالکوبی‌های متعدد او برای بسیاری از کاربران در صفحات مجازی عادی شده است، اما این بار تاتوی جدیدش جنجالی دیگر به پا کرده است، چراکه خالکوبی‌های او علاوه بر تن و سرش بخشی‌هایی از صورتش را نیز فرا گرفته است.
کاربران بسیار زیادی با نگاه ناباورانه و متعجب به خالکوبی‌های عجیب "امیر تتلو" نگاه کرده اند و به این که او صورتش را با دفتر نقاشی اشتباه گرفته است و بهتر است تاتو‌ها را بیش از این به سمت صورتش نکشاند هم نظر هستند.

تعدادی از کاربران معتقدند که او درگیر ناراحتی‌های روحی است که خود را با این تتو از "منفور بودن به قابل ترحم بودن" تبدیل کرده است و نیاز "ترحم" دارد.
البته در مقابل این کاربران، برخی از کاربران بر این نظر هستند که او کار درستی انجام داده است، این مسئله کاملا شخصی است و اگر کسی نمی‌پسندد این کار را انجام نمی‌دهد.
خالکوبی جدید تتلو سوژه شد!
همچنین این کاربران معتقدند کار‌های "امیر تتلو" انتقاد به چیز‌هایی در جامعه است که او دوست ندارد، و او خواننده "با استعدادی است و می‌بایست حمایت می‌شد".

بسیاری از کاربران با نگاه طنزآمیز به تاتو‌های او نگاه کرده اند و عنوان می‌کنند که زندگی نامه "امیر تتلو" بر روی تنش نقاشی شده است و اگر او شهردار تهران می‌شد تمام شهر را نقاشی می‌کرد.
برخی از کاربران نیز تاتو‌های او را با کلمات و جملات مختلفی همچون، نقاشی کودکانه، دریای غم ساحل ندارد و… نام گذاری کردند؛ برخی نیز تاتو جدید او را مناسب کاور آهنگ باز هم مرغ سحر می‌دانند.
خالکوبی جدید تتلو سوژه شد!
منبع: اسپوتنیک
۰
نظرات بینندگان
  • amir pigash ارسالی در

    برای امیرتتلو عالی میگم و کاری خوب کرد که خالکوبی های زیاد زدمنم مراجعه میکنم که در اینده از امیتتلو زیاد تر بزنم بهش بگین که من از طرف دارهای بزرگش هستم .. ازش راضی ام بگه جانتو بده میدم

  • ناشناس ارسالی در

    تتلو عاشقتیم

  • چی میگی؟ ارسالی در

    چی میگی؟

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید