اجازه ندهیم با شایعه‌پردازی معاندان، اعتماد مردم به بانک‌ها دچار تزلزل گردد

اجازه ندهیم با شایعه‌پردازی معاندان، اعتماد مردم به بانک‌ها دچار تزلزل گردد

وی توضیح داد: اقتصاد ایران، بانک محور بوده و به همین دلیل بیشتر فشارِ دشمنان، بر تخریب نظام بانکی کشور متمرکز است.

کد خبر : ۶۶۶۷۰
بازدید : ۶۵۳
اجازه ندهیم با شایعه پردازی معاندان، اعتماد مردم به بانک‌ها دچار تزلزل گردد
مدیر عامل بانک آینده گفت:برای عبور از وضعیت فعلی اقتصادی کشور باید همراه تمام مردم و دوشادوش مسئولان اقتصادی کشور آماده بوده و برنامه داشته باشیم.

جلال رسول اف، دیروز سه شنبه در جلسه هم اندیشی که با حضور اعضای هیات مدیره، مدیران ارشد و روسای بانک آینده شعب سراسر کشور در ساختمان مرکزی این بانک در تهران برگزار شد، با اشاره به شرایط اقتصادی کشور خطاب به مدیران و روسای شعب بانک گفت: همه ما به عنوان یک مدیر بانکی باید دوشادوش مسئولان اقتصادی کشور و همراه تمام مردم و برای عبور از شرایط دوران تحریم آماده بوده و برنامه داشته باشیم.

وی توضیح داد: اقتصاد ایران، بانک محور بوده و به همین دلیل بیشتر فشارِ دشمنان، بر تخریب نظام بانکی کشور متمرکز است. لذا، باید مراقب باشیم و اجازه ندهیم که با بعضی شایعه پردازی معاندان، اعتماد مردم به بانک ها، دچار تزلزل گردد، گرچه مردم عزیزمان، هوشیاتر از این هستند که خود را در معرض این گونه شایعات قرار دهند.

مدیر عامل بانک آینده تأکید کرد: حق مشتری است که بداند در بنگاه اقتصادی که سرمایه گذاری کرده و با آن کار میکند چه میگذرد؛ لذا باید برای مشتریان و دیگر ذینفعان وقت بگذارید و خدمات و محصولات بانک را برای آن‌ها بطور کامل توضیح دهید.

مدیر عامل بانک آینده همچنین از روسای شعب بانک خواست با تلاش مضاعف آنچه برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان برای پایان سال، آنطور که شایسته شان ذینفعان، مدیران، شهروندان و نام بانک آینده است انجام دهند، تامشتریان مانند همیشه وجه تمایز بانک آینده رو احساس کنند.

وی با قدردانی از زحمات تمام مدیران ستادی و شعب در طول ٩ماه گذشته، ابراز امیدواری کرد با تلاش تمام مدیران و شهروندان بانک بتوانیم در پایان سال ١٣٩٧ مانند سال‌های گذشته یک کارنامه درخشان و پربار از خدمات به هموطنان و مشتریان ارائه کنیم.
منبع: بازتاب
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید