مرد عصبانی الکی همکارش را کشت

مرد ۳۵ ساله پس از درگیری لفظی با همکار ۳۰ ساله‌اش ناگهان او را به عقب هل داده است، اما وی تعادلش به هم خورده و بشدت با شیشه ویترین مغازه برخورد کرده و بر اثر این اتفاق شیشه شکسته و تکه‌ای از آن گردن مرد جوان را برید.

کد خبر : ۶۷۱۵۹
بازدید : ۷۸۷
مرد مغازه دار که با همکارش بر سر مسائل مالی درگیر شده بود تصور نمی‌کرد یک لحظه عصبانیت وی حادثه جبران‌ناپذیری را رقم بزند.

بعدازظهر یکشنبه مأموران کلانتری ۱۱۳ بازار در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ مرد ۳۰ ساله‌ای در یکی از بیمارستان‌های تهران خبر دادند.

تیم جنایی در نخستین بررسی‌ها دریافتند دو مرد جوان که هر دو آن‌ها مغازه تأسیسات و فروش شیر‌آلات داشتند باهم درگیر شده‌اند و یکی از آن‌ها به قتل رسیده است.

به گفته شاهدان ماجرا، مرد ۳۵ ساله پس از درگیری لفظی با همکار ۳۰ ساله‌اش ناگهان او را به عقب هل داده است، اما وی تعادلش به هم خورده و بشدت با شیشه ویترین مغازه برخورد کرده و بر اثر این اتفاق شیشه شکسته و تکه‌ای از آن گردن مرد جوان را برید.
دقایقی بعد مرد مجروح به بیمارستان منتقل شد، اما بر اثر شدت خونریزی جان باخت. بدین ترتیب متهم به نام مصطفی دستگیر شد. وی در بازجویی‌ها ضمن اعتراف گفت: با مقتول اختلاف مالی داشتیم و روز حادثه سر همین موضوع او به من فحاشی کرد.
من هم عصبانی شدم و هلش دادم، اما هرگز تصور نمی‌کردم این کار به قیمت جانش تمام شود. سرهنگ گودرزی - معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ - در این باره گفت: تصاویر دوربین مغازه نشان می‌دهد که متهم پس از نزدیک شدن به مقتول، او را به ویترین شیشه‌ای مغازه کوبیده و این مسأله به تخریب شیشه و مجروح شدن مرد جوان انجامیده است. تحقیقات در خصوص این پرونده، در مراحل اولیه قرار دارد و متهم با قرار بازداشت موقت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.
منبع: ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید