اعدام در ملاعام برای قاتل پسر ۱۱ ساله

با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده و جسدش را با همدستی برادرش پتوپیچ کرده و در ۶۰ کیلومتری جاده قم رها کرده است. وی همچنین به کارآگاهان گفته بود از آنجا که خودش در سن ۱۱ سالگی در پارک مورد آزار و اذیت قرار گرفته، برای اینکه ابوالفضل به سرنوشت مشابهی دچار نشود او را به قتل رسانده است.

کد خبر : ۶۷۹۱۴
بازدید : ۱۱۲۲
عامل قتل پسر ۱۱ ساله که از سوی قضات به قصاص محکوم شده بود با تأیید حکمش از سوی دیوان عالی کشور در ملأعام اعدام خواهد شد. به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ۱۷ شهریور سال گذشته ابوالفضل ۱۱ ساله در حوالی خیابان رباط کریم (جنوب تهران) ناپدید شد. با اعلام این گزارش به پلیس تحقیقات آغاز و پسر جوانی که آخرین بار با ابوالفضل دیده شده بود به‌عنوان مظنون دستگیر شد.
با این سرنخ بررسی‌ها ادامه یافت و تنها مظنون پرونده پس از ۴ روز اعتراف کرد ابوالفضل را به بهانه دیدن کبوتر به پشت بام خانه پدری‌اش کشانده و با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده و جسدش را با همدستی برادرش پتوپیچ کرده و در ۶۰ کیلومتری جاده قم رها کرده است. وی همچنین به کارآگاهان گفته بود از آنجا که خودش در سن ۱۱ سالگی در پارک مورد آزار و اذیت قرار گرفته، برای اینکه ابوالفضل به سرنوشت مشابهی دچار نشود او را به قتل رسانده است.

با این اعترافات و تأیید سلامت روانی متهم از سوی کمیسیون پزشکی قانونی، پرونده پس از صدور کیفرخواست برای رسیدگی به شعبه نهم دادگاه کیفری فرستاده شد.

در ابتدای جلسه، پدر و مادر «ابوالفضل» برای قاتل پسرشان حکم قصاص در ملأعام خواستند. سپس متهم در جایگاه ایستاد و اتهاماتش را پذیرفت و گفت: من، ابوالفضل را یک‌بار با پدرش در کوچه‌مان دیده بودم. روز حادثه هم حال روحی خوبی نداشتم و او را به بهانه نشان دادن کبوتر‌های برادرم به پشت بام بردم. نمی‌دانم چه شد، اما یک لحظه حالت جنون گرفتم و با چاقو به جانش افتادم. وقتی برادرم به خانه آمد، موضوع را به او گفتم. او خواست خودم را به پلیس معرفی کنم. اما قبول نکردم و جنازه را در پتویی پیچیده و در چمدان گذاشتیم. بعد هم آن را در نزدیکی جاده قم رها کردیم. بعد از آن اتفاق چندبار سعی کردم خودم را خلاص کنم، اما نشد.

پس از پایان جلسه، قضات وارد شور شده و با توجه به مدارک و شواهد پرونده و اظهارات طرفین، متهم را به اعدام در ملأعام محکوم کردند. این حکم صبح دیروز به تأیید قضات دیوان عالی کشور نیز رسید.
منبع: ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید