پوست خرابی که رژیم غذایی نجاتش داد

پوست خرابی که رژیم غذایی نجاتش داد

بسیار عصبی بودم و ۲ ماه از خانه بیرون نیامدم، چون از اینکه هرکس مرا ببینید و بگوید: واااای صورتت چرا اینطور شده، به هم می‌ریزم.

کد خبر : ۶۸۱۶۷
بازدید : ۷۵۱۷
درمان آکنه مدل مطرح استرالیایی با رژیم غذایی گیاهی
فرادید | "جورجیا گیبس" تنها ۲۴ سال دارد و به عنوان مدل برای بهترین شرکت‌های دنیا کار کرده است. بعد از گذشت چند سال ناگهان صورت صاف این مدل استرالیایی پر از جوش‌های قرمز شد. جوش‌هایی که در علم پزشکی به آن آکنه می‌گویند و اگر درمان نشود حتما ردی از خود در پوست صورت به جا می‌گذارند.

او در مورد این اتفاق می‌گوید:" بسیار عصبی بودم و ۲ ماه از خانه بیرون نیامدم، چون از اینکه هرکس مرا ببینید و بگوید: واااای صورتت چرا اینطور شده، به هم می‌ریزم. این تجربه خوبی برای من بود و به من فهماد که از پوستم نه برای اینکه یک مدل هستم بلکه برای خودم مراقبت بیشتری کنم. "
درمان آکنه مدل مطرح استرالیایی با رژیم غذایی گیاهی درمان آکنه مدل مطرح استرالیایی با رژیم غذایی گیاهی
او ویدئوی سفر خود از استرالیا به لس آنجلس را در یوتیوب به نمایش گذاشت. نتیجه رفتن به لس آنجلس و توصیه دکتر‌ها این بود: بیماری گوارشی، ضایعات دمودکس (به صورت آکنه بروز می‌کند) باعث این مشکل شده و تنها کاری که پزشکان انجام دادند تجویز آنتی بیوتیک‌ها بود.

جورجیا بیش چند ماه مبلغی بالغ بر ۱۵۰۰۰ هزار دلار خرج کرد تا دوباره پوستی شفاف و صاف داشته باشد، اما نتیجه نگرفت تا اینکه با طب سنتی آشنا شد.
درمان آکنه مدل مطرح استرالیایی با رژیم غذایی گیاهی

او طبق دستور پزشک سنتی قهوه، کاکائو، شکر، غلات، را برای مدتی کنار گذاشت. صبح هر روز هم باید اسفناج، کلم، کرفس، خیار، گشنیز، شیربادام و ... می‌خورد. ناهار آواکادو، تخم مرغ و سالاد سبزیجات داشت و شام هم سوپ می‌خورد و به مدت سه ماه این رژیم را ادامه داد.

جورجیا می‌گوید:" نوع غذا خوردن و آنچه می‌خورید در سلامت پوست و مو بسیار مؤثر است به ویژه اگر رژیمتان گیاهی باشد. "
منبع: dailymail
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید