مرگ شجاعانه یک شیر

مرگ شجاعانه یک شیر

این شیر نر با فداکاری زیاد جان خود را از دست. او برای اینکه دیگر شیر‌ها آسیب نبینند یک تنه جنگیده بود و این را از آسیب‌های شدیدی که دیده بود می‌شد فهمید.

کد خبر : ۶۸۲۳۵
بازدید : ۱۲۳۷۱
شیران ماده شیر نر را کشتند
فرادید | Mojo شیرنر ۷ ساله که برای دفاع از حریم قلمرو خود با گروهی از شیران ماده مبارزه کرد، صدمات زیادی دید و کشته شد. طبق گفته دامپزشکان پس از معاینه این شیر، شدت صدمات وارد شده به اندام‌های داخلی بسیار بوده و همین باعث مرگش شد. در این جنگ و کشمکش که در شب اتفاق افتاد هیچ شیر نر دیگری آسیب ندید.
شیران ماده شیر نر را کشتند
Mojo و برادرش Scooter به مدت یک سال و نیم در این پارک زندگی می‌کردند و اتحاد خوبی در حفظ قلمروشان داشتند. اما کارکنان پارک می‌گویند جنگ بین شیر‌های ماده و نر همیشه دردسرساز بوده است.

در باغ وحش لندن ببر ماده‌ای توسط جفت خود کشته شد و این یکی از حوادث طبیعی در دنیای وحش است.
شیران ماده شیر نر را کشتند

زمانی که کارکنان، صبح به محل کار خود آمدند، Mojo کشته شده بود و برای هر اقدامی دیر شده بود. در حال حاضر برادرش تنها شیر نر در قلمروشان است.
شیران ماده شیر نر را کشتند
سخنگوی پارک می‌گوید: " این شیر نر با فداکاری زیاد جان خود را از دست. او برای اینکه دیگر شیر‌ها آسیب نبینند یک تنه جنگیده بود و این را از آسیب‌های شدیدی که دیده بود می‌شد فهمید. او یکی از محبوب‌ترین شیر‌ها برای بازدیدکنندگان و کارمندان بود. "

در زندگی گروهی شیر‌ها عضویت اینگونه اتفاق می‌افتد که شیر‌های ماده باید شیر نر را بپذیرند و قبول کنند که عضو گروه باشد یا نه؟ درواقع آن‌ها قدرت بدنی شیر نر را می‌سنجند و اگر مورد قبول واقع شد آن را به عنوان رئیس گروه می‌شناسند.
شیران ماده شیر نر را کشتند

در نتیجه زندگی اجتماعی برای شیر‌های نر بسیار سخت‌تر از شیران ماده است. مناقشه و جنگ و درگیری اتفاقاتی جدایی ناپذیر از زندگی شیر‌ها است ودر اغلب موارد آسیب‌های وارده بسیار کم و جزئی است و کشته شدن می‌تواند از نادرترین اتفافات باشد.
منبع: dailymail
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید