خرید سپر برای بی ام و؛ به چه قیمتی؟

خرید سپر برای بی ام و؛ به چه قیمتی؟

یادتان باشد نصب و خرید قطعه در صورتی که اصل نباشد، هم به خودروی شما ضربه می‌زند و خرابی‌های زیادی به بار می‌آورد و هم منجر به بالا رفتن هزینه نگهداری وسیله نقلیه‌تان خواهد شد؛ به هر حال بعد از مدتی مجبور خواهید شد دوباره قطعه بخرید.

کد خبر : ۶۸۴۷۹
بازدید : ۱۰۳۰۴

خرید سپر برای بی ام و؛ به چه قیمتی؟

بحث خریدن خودروهای لاکچری یک طرف و بحث خدمات پس از فروش آن‌ها یک طرف دیگر. بی ام و یکی از برندهایی است که از قدیم الایام طرفداران زیادی داشت. بی ام و که مخفف بایرشه موتورن ورکه و به معنای خودروسازی باواریا است، در حدود یک قرن پیش تاسیس شد و حالا زیرمجموعه‌های زیادی دارد. بی ام و، فارغ از مرزها و کیلومترها فاصله خیلی زود پایش به ایران باز شد و رویای آلمانی‌سوار بودن را برای هموطنانمان به حسرت تبدیل نکرد.

در حال حاضر نمایندگی رسمی این برند پرشیا خودرو است که در سال 1396 به عنوان رتبه برتر ارائه کننده خدمات پس از فروش معرفی شد. اما در خصوص قیمت قطعات خودروهای بی ام و مثل قیمت سپر بی ام و اطلاعاتی دارید؟ فکر می‌کنید برای اطلاع از آخرین روند تغییر هزینه قطعات، باید حتما به نمایندگی رفت یا به آگهی‌های سایت دیوار هم می‌توان اعتماد کرد؟

در پاسخ به پرسش بالا، باید گفت :« نه رومی رومی، نه زنگی زنگی» نباید به سادگی به فروشندگان قطعات خودرو به ویژه خودروهای لوکس و رده بالا اعتماد کرد. یادتان باشد نصب و خرید قطعه در صورتی که اصل نباشد، هم به خودروی شما ضربه می‌زند و خرابی‌های زیادی به بار می‌آورد و هم منجر به بالا رفتن هزینه نگهداری وسیله نقلیه‌تان خواهد شد؛ به هر حال بعد از مدتی مجبور خواهید شد دوباره قطعه بخرید. این روی خوش داستان است، در شرایط بدتر حتی ممکن است خرید قطعه نامرغوب منجر به تصادف و صدمه جانی شود.

اما چگونه می‌توان از میان آگهی‌های خرید قطعه در سایت دیوار به اصل یا تقلبی بودن آن پی برد؟ راه حل ساده است. برای مثال شما برای اطلاع از قیمت سپر بی ام و به این سایت مراجعه می‌کنید. البته لازم به تذکر است که در میان لوازم جانبی خودروهای بی ام و، سپر یکی از گران‌ترین قطعات به شمار می‌رود.

حالا که به سایت رفتید، با مقایسه چند آگهی قیمت سپر بی ام و حدود قیمت این قطعه را به دست خواهید آورد. برای مثال در یک مورد سپر بی ام و 520 سه میلیون تومان به فروش می‌رسد؛ فروشنده می‌گوید جنس این سپر تایوانی و کاملا نو است. در آگهی دیگری نیز سپر جلو بی ام و ای 90، سه میلیون و 500 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

همچنین سپر بی ام و سری 5 سال‌های 2007 تا 2009 در یک آگهی سه میلیون و 950 هزار تومان و در آگهی دیگر سه میلیون و 290 هزار تومان به فروش می‌رسد. در هر دو مورد، جنس قطعات تایوانی آکبند عنوان شده‌ است و فروشندگان در آگهی قید کرده‌اند مغازه‌دار هستند.

مقایسه آگهی‌ها، از مزیت‌های سایت دیوار است. از سوی دیگر می‌توان در بین آگهی‌های خرید و فروش لوازم جانبی خودرو، قطعات دست دومی پیدا کرد که در حد نو هستند. برای مثال در یک مورد قیمت سپر بی ام و سری 5، البته سپر جلویی آن در یک آگهی دو میلیون و 300 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است. فروشنده می‌گوید این سپر را دو ماه است که خریده و حالا که قصد فروش خودرو را دارد، می‌خواهد آن را جداگانه بفروشد و سپر قبلی را روی بی ام و خود نصب کند.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید