نقشه راننده سرویس برای دزدی از خانه دانش‌آموز

نقشه راننده سرویس برای دزدی از خانه دانش‌آموز

او پس از اینکه بچه‌ها را به مدرسه رساند، با همسرش به محل سرقت رفت. به این ترتیب، زن جوان ساعت ۱۰:۲۰ صبح با یک ساک بزرگ و ماسک سفید بر صورت با استفاده از کلید وارد خانه مورد نظر شد.

کد خبر : ۶۸۵۸۲
بازدید : ۱۵۱۰۴
نقشه راننده سرویس برای دزدی از خانه دانش‌آموز
راننده سرویس مدرسه که با طراحی نقشه‌ای ماهرانه، گمان می‌کرد می‌تواند سرقتی موفق را انجام دهد، دستگیر شد و برای دهمین‌بار به زندان رفت.

این مرد ۴۲ ساله که راننده سرویس یکی از دبستان‌های غرب تهران است، پس از اطمینان از اینکه پدر و مادر یکی از دانش‌آموزانی که به مدرسه می‌برد، شاغل هستند و در مدتی که پسربچه در مدرسه است، خانه خالی است، نقشه سرقت از این منزل را طراحی و با اصرار، همسرش را نیز وادار به همدستی کرد.

این مرد و همسرش نقشه را در ششمین روز بهمن‌ماه اجرا کردند. آن روز راننده سرویس به بهانه اینکه می‌خواهد کیف دانش‌آموزان را در صندوق عقب بگذارد، کلید خانه دانش‌آموز مورد نظر را که کلاس ششم است، از کیفش برداشت. اما از آنجا که می‌دانست ساختمان مورد نظر به دوربین مدار‌بسته مجهز است و با وجود مخالفت همسرش، او را راضی به همکاری کرد.
او پس از اینکه بچه‌ها را به مدرسه رساند، با همسرش به محل سرقت رفت. به این ترتیب، زن جوان ساعت ۱۰:۲۰ صبح با یک ساک بزرگ و ماسک سفید بر صورت با استفاده از کلید وارد خانه مورد نظر شد و ۲۰ دقیقه بعد با ساک پر در برابر دوربین‌ها از خانه بیرون آمد.

در پی این سرقت، والدین کودک بدون اطلاع از اصل موضوع شکایتی در دادسرای ناحیه ۵ تهران طرح کردند که رسیدگی به شعبه ۱۵ ارجاع شد و بازپرس سعید احمدبیگی دستور شروع تحقیقات در پایگاه دوم آگاهی تهران را صادر کرد. نتیجه تحقیقات حکایت از آن داشت که سارق آشناست، چون با کلید وارد شده بود. در ادامه بررسی‌ها معلوم شد کلید فرزند خانواده گم شده است که همین موضوع راننده سرویس را در مظان اتهام قرار داد.
در بررسی انجام‌شده درباره او مشخص شد فردی معتاد و سابقه‌دار است که در زمان سرقت نیز در محل حضور داشته است. بنابراین دستور بازداشت او از سوی بازپرس صادر و در تفتیش اولیه از خودروی متهم بخشی از طلا‌های مسروقه کشف شد. به این ترتیب، متهم در تحقیقات به سرقت با همدستی همسرش اقرار کرد و دستور بازداشت همسرش نیز صادر شد و زن جوان به محض دستگیری به سرقت مقداری طلا و لپ‌تاپ و تبلت و وسایل دیگر اعتراف کرد و بخش دیگری از اموال را تحویل داد.

زن سارق انگیزه خود از همدستی با شوهرش را نیاز مالی و بدهکاری به بقال محل و قسط معوق بانک اعلام کرد. در ادامه تحقیقات، مال‌خری که بخشی از اموال به او فروخته شده بود نیز دستگیر شد، همچنین پس از اخذ سوابق کیفری راننده سرویس مشخص شد او قبلا ۹ بار به اتهام‌های مختلف از جمله سرقت و موادمخدر به زندان رفته است و به این ترتیب برای دهمین‌بار از سوی شعبه ۱۵ دادسرای ناحیه ۵ روانه زندان و پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد.
منبع: روزنامه شرق
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید