فال روزانه آخرین روز سال

فال روزانه فقط جنبه سرگرمی دارد..

کد خبر : ۶۸۸۹۸
بازدید : ۱۵۸۳۷
فروردین / Aries

متولد برج حمل، شروع یک ماجرای تازه حتی برای حرفه‌ای‌ترین‌ها نیز آنقدر اضطراب‌انگیز است که ناخنشان را می‌جوند، اما به نظر می‌رسد که چیزی فوق‌العاده یافته‌اید که زندگیتان را تغییر خواهد داد. پس به راهتان ادامه دهید! اگر منتظر بهانه‌ای برای پوشیدن لباس‌های نویتان، یا رفتن به پاتوقی جدید، یا استفاده از جمله‌ای تازه برای در صحبت را باز کردن بوده‌اید، امروز وقتش است! جهان پیرامون شما آغوشش را به روی پیشنهاد‌ها گشوده و شما ایده‌های درستی در سر دارید. پس وقت را تلف نکنید؛ بلند شوید و استارت کار را بزنید. نتیجه شدیداً مثبت است.

اردیبهشت/ Taurus

متولدین اردیبهشت، توانایی شما در پذیرش چیز‌هایی که در زندگی که توان تغییرشان را ندارید، رشک‌برانگیز است؛ و کسی از اطرافیان شدیداً محتاج آموختن این درس برای زندگی خود است. آن‌ها مدتی است که مشت بر دری بسته می‌‍کوبند و شما متوجه این امر شده‌اید. امروز روزی است که باید با آنان تماس بگیرید و به او گوشزد کنید که بخش بزرگی از کشمکشی که تجربه می‌کنند، حاصل کار خودشان است. به آن‌ها راهی جدید برای نگاه به شرایطشان نشان دهید و به ایشان امید بدهید.

خرداد/ Gemini

متولدین جوزا، از هر چه پیرامونتان هست بهره بگیرید که به جایی که می‌خواهید برسید. اما دچار برداشت اشتباه نشوید؛ منظور استفاده از مردم و سوءاستفاده از روابط نیست. منظور به خرج دادن خلاقیت در زمینۀ استفاده از منابعی است که در اطرافتان قرار دارد. اگر چند وقتی است که کسی چشم شما را گرفته، حرفش را پیش بیاورید. اگر چنین کنید، ممکن است دوستی مشترک بیابید که بتواند برای شما امکان شناخت بهتر فرد مورد علاقۀتان را فراهم کند. گاهی وقت‌های اگر حرف دلمان را دیگران بفهمند، اتفاقات خوشایندی احتمال رخ دادن خواهند یافت.

تیر/ Cancer

تیرماهی ها، امروز ممکن است این احساس به شما الهام شود که کاری کنید تا چند نفر چشمانشان از تعجب گرد شود، که علامت قطعی آن است که آماده‌اید تا بگذارید کله‌شق درونتان جولان دهد. شکستن قواعد همیشه چیز بدی نیست، به خصوص اگر این قوانین خلاقیت شما یا تعالی شما را محدود کنند. شاید ورود شخصی تازه به صحنه یا خروج دشمنی کهنه از میدان، الهام‌بخش شما شود. تغییرات افراد هم در زندگی کاری و هم در زندگی شخصی شما، موجب می‌شود تا در مورد نقش خودتان فکر کنید.

مرداد / Leo

آیا از بار انتظاراتی که روی دوشتان است خسته شده‌اید؟ در طالع امروز شماست که برای فرار از فشار‌هایی که در حال حاضر بر زندگیتان وارد می‌شود، آرزو‌های خودتان را دنبال کنید. وقتش است که محکم بایستید و نه بگویید. ایجاد درگیری کار شما نیست، اما در زندگی همه زمان‌هایی پیش می‌آید که باید ایستادگی کنند و نوبت شما به زودی می‌رسد. امروز وقتی مشکلی پیش بیاید، بلافاصله وضعیت را روشن خواهید دید؛ بنابراین یکراست به پیش بروید.

شهریور/ Virgo

بنا بر فال روزانۀ شما، امروز به محض اینکه صبح از خواب بیدار شدید، باید جلوی آینه بروید و قدری با خودتان حرف بزنید. خواب‌های آزاردهنده، شکست‌های اخیر و احساس کلی بی‌قراری ممکن است امروز شما را موقتاً دچار افسردگی کند. برای بیرون آمدن از این حال، به خود یادآوری کنید که توانایی‌هایی دارید که هیچکس ندارد. اگر نتوانستید خود را متقاعد کنید، هوادار دوآتیشۀ خود را خبر کنید؛ می‌دانید که منظورم کیست. دور هم جمع شوید و با دوستان بخندید و خوش باشید. سعی کنید که خیلی چیز‌ها را جدی نگیرید.

مهر/ Libra

متولد برج میزان، چیز‌ها ساده‌تر از آنی است که پیش خودتان فکر می‌کنید؛ به خصوص در زندگی عشقی‌تان. آیا خودتان را اسیر یک هدف غیرممکن کرده‌اید؟ یا مسئله این است که از نحوۀ برخورد با وضعیتی خاص راضی نیستید؟ تمام آنچه که نیاز دارید این است که از انتظاراتتان از خودتان و از آنها، دست بکشید. سرعت پیشرفت امور را بپذیرید؛ چه خیلی سریع باشد یا نباشد و چه آرام باشد یا نباشد، مهم نیست. همین است که هست.

آبان/ Scorpio

در طالع امروز شما آمده است که، اگر امروز با یک درگیری عاطفی مواجه شدید، به سمت جسارت‌کننده حمله نبرید. انرژی شما اکنون بر سازش مثبت متمرکز شده، پس بیشتر بر شیوه‌های سیاستمدارانه‌تر متکی باشید. حتی بهتر این است که این است که در صورت امکان چند روزی عقب بکشید تا گرد و خاک بخوابد و مشکل خودش حل شود. بگذارید بقیه بالا و پایین بپرند و ادعاهایشان را مطرح کنند. آن زمان که شما سراغ سهمتان بروید، هنوز تکه‌های عالی‌ای باقی مانده است.

آذر/ Sagittarius

متولد آذر، هیچکس نمی‌تواند به شما حس اعتماد به خودتان را بدهد؛ خودتان باید حسش کنید؛ بنابراین امروز منتظر تشویق و تایید دیگران نباشید. دیگران در حال حاضر آنقدری که فکر می‌کنید تمرکزشان روی شما نیست و به هر روی شما هم نیازی به تایید ایشان ندارید. حتی اگر لازم است، با اعتماد به نفس کاذب پیش بروید؛ فقط بروید. تمرکز شما روی کارتان است که حقیقاً دیگران را جذب می‌کند و متوجه شما می‌سازد. بعلاوه، این نوع رفتار است که آن اعتماد به نفس واقعی‌ای را که دنبالش هستید، می‌سازد.

دی/ Capricorn

دی ماهی عزیز، اگر کسی در زندگی شما در مورد تصمیمی مهم این پا و آن پا می‌کند، یادتان باشد که چیزی را به ایشان تحمیل نکنید. هر جمله‌ای که با "اگر جای تو بودم... " شروع می‌شود را لازم نیست که اصلاً به زبان بیاورید. شما ممکن است تجربه‌ای داشته باشید که به شما بینش ارزشمندی در مورد دوراهی ایشان بدهد، اما این انتخابی است که آنان خودشان باید انجام دهند و فقط خودشان هستند که باید پیامد‌های تصمیمی که می‌گیرند زندگی کنند. بگذارید بدانند که انتخابشان هر چه که باشد، از ایشان حمایت می‌کنید.

بهمن/ Aquarius

اگر امروز اول وقت در زمان مناسب در جای مناسب باشید، شاهد تبادل ساده‌ای خواهید بود که یک معمای بسیار پیچیده را حل می‌کند. روابط انسانی بسیار غیر قابل پیش‌بینی هستند، اما این آگاهی شما به شما کمک خواهد کرد تا یک حرکت غافلگیرکننده را پیش‌بینی کنید که شما را گام بزرگی به جلو خواهد برد. بیرون بروید و با هر چند نفر که می‌توانید ارتباط برقرار کنید؛ اگر حضور خود را افزایش دهید، شانس کشف سرنخ طلایی را بالاتر خواهید برد.

اسفند/ Pisces

متولدین حوت، امروز راه‌های تازه‌ای را برای انتقال ایده‌هایتان بررسی کنید؛ یک ایمیل ساده از پس بیان مفاهیم گسترده‌ای که سعی در انتقالشان دارید، برنمی‌آید. هرچند افکارتان ساده یا پیچیده باشند، به چیزی بیش از واژگان نیاز دارند. سعی کنید با کسانی که نیاز به حرف زدن باهایشان دارید، رو در رو شوید، حتی اگر برای محقق شدن این موضوع نیاز باشد که چند روزی گفتگویتان به تعویق بیافتد. عناصر غیرکلامی در مباحثه بسیار مهم هستند و در رساندن لب کلام تاثیر بزرگی دارند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید