نقد و بررسی بی وای دی اس ۷

نقد و بررسی بی وای دی اس ۷

قسمت جلویی ‏بی وای دی اس ۷ فیس لیفت شده است؛ طوری که جلو پنجره و چراغ های بزرگ این خودرو باعث زیبایی تحسین برانگیز آن شده است. رینگ هایی که برای این نوع خودرو استفاده شده است ۱۸ اینچی کرومی می باشد، که دیزاین شیک و مناسبی برای خودرو محسوب می‌ شود.

کد خبر : ۶۸۹۱۲
بازدید : ۱۱۱۵۴

نقد و بررسی بی وای دی اس ۷

بی وای دی کمپانی معروف چینی است که نسبتاً جوان می باشد و فعالیت خود را بسیار تخصصی در عرصه ی تولید خودرو های برقی و هیبریدی از سال ۲۰۱۳ آغاز کرده است و در سال ۲۰۱۶ بیش از ۱۰۰۰۰ دستگاه خودروی برقی توسط این کمپانی به فروش رسیده است. کارمانیا نماینده رسمی کمپانی بی وای دی در ایران می باشد، که تا به حال خودرو های بی وای دی اس ۶، بی وای دی دنده ای اف ۳ و حالا بی وای دی اس ۷ را به بازار عرضه کرده است.

بیشتر افراد معتقدند که بی وای دی اس ۷ نمونه فیس لیفت، بی وای دی اس ۶ است، با این وجود که در بی وای دی اس ۷ خودرویی به روز تر، مجهز تر و جدید تر مشاهده می شود طوری که چهره ماشین، موتور و آپشن های بی وای دی اس ۷ متفاوت با اس ۶ می باشد.

قسمت جلویی ‏بی وای دی اس ۷ فیس لیفت شده است؛ طوری که جلو پنجره و چراغ های بزرگ این خودرو باعث زیبایی تحسین برانگیز آن شده است. رینگ هایی که برای این نوع خودرو استفاده شده است ۱۸ اینچی کرومی می باشد، که دیزاین شیک و مناسبی برای خودرو محسوب می‌ شود.

در قسمت عقب خودرو بی وای دی اس ۷ از دو چراغ بزرگ استفاده شده است که شبیه چراغ های اس ۶ می باشد، با کمی تغییرات داخل چراغ ها. بین دو چراغ عقب، نوار کرومی قرار دارد و یک بال در بالای شیشه عقب نصب شده است که باعث زیبایی اتومبیل شده است. نکته ی جالبی که در این خودرو وجود دارد صندوق عقب اتومات آن است، دکمه ای که مربوط به بسته شدن اتومات درب صندوق است، در داخل درب صندوق عقب تعبیه شده است. زاپاس خودرو در قسمت پایین صندوق عقب قرار دارد که شامل یک کاور و یک قفل بسیار بزرگ می باشد تا مورد سرقت قرار نگیرد.

نقد و بررسی بی وای دی اس ۷

فضای صندوق عقب بی وای دی اس ۷ بسیار بزرگ و جادار است و نکته بسیار جالب و مثبت این خودرو صندلی هایی است که در صندوق عقب قرار دارد و سرنشینان می‌ توانند از آن استفاده کنند. در واقع این خودرو ۷ نفره می باشد. صندلی های عقب بی وای دی اس ۷ بسیار بزرگ و جا دار می باشند که باعث راحتی سرنشینان عقب می شود. روکش های صندلی و قسمتی از درب ها چرمی می باشد و ۲ خروجی تهویه هوا برای سرنشینان عقب وجود دارد. اما برای استفاده از دو صندلی که در صندوق عقب اتومبیل قرار دارد باید صندلی های عقب را به سمت جلو هدایت کرده و بعد از عبور سرنشینان، صندلی ها به حالت اولیه بازگردانده شود. نکته ی منفی برای صندلی هایی که در صندوق جای گرفته اند، فضای کم آن برای بزرگ سالان است در واقع این دو صندلی بیشتر برای استفاده خردسالان می باشد. در صندلی‌های قسمت جلوی خودرو، روکش های چرمی استفاده شده است که دارای گرم کن و سرد کن جداگانه می باشند و سقف خودرو پاناروما یک تیکه می باشد.

در داخل خودرو، بر روی داشبورد ۲ تهویه قرار دارد و وسط این ۲ تهویه مانیتور دایره شکل کوچک جای گرفته است که قطب نما می باشد و میزان دمای داخل ماشین و خارج ماشین را به نمایش می گذارد؛ اما در قسمت وسط داشبورد یک مانیتور بزرگ یک دهم اینچی تاچ قرار دارد، که دوربین های ۳۶۰ درجه موجود در خودرو، برروی مانیتور به نمایش گذاشته می شود و تمام قسمت های بیرون خودرو را می توان با استفاده از این دوربین ها مشاهده کرد. مانیتور خودرو دارای سیستم عامل اندروید می باشد؛ به طوری که می‌توان با استفاده از برنامه هات اسپات موبایل، مانیتور را به اینترنت وصل کرد و از آن استفاده کرد.

موتوری که برای خودروی بی وای دی اس ۷ به کار رفته است توربو شارژ می باشد ، ۲ لیتری است و با کمک توربو شارژ توانایی تولید ۲۰۳ اسب بخار ۳۲۰ نیوتن بر متر را دارد و اما گیربکسی که برای این خودرو داده شده است ۶ سرعته ۲ کلاجه میباشد.

طبق گفته ی شرکت کارمانیا، خودرو بی وای دی اس 7 با قیمت مصوب 129.900.000 تومان به بازار عرضه شده است که برای خرید خودرو بی وای دی اس 7 می توانید به بخش خودرو سایت دیوار که بزرگ ترین بستر درج آگهی رایگان است، مراجعه نمایید.

منبع:‌ ویرلن

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید