با چه پولی می‌توان ساکن فرمانیه شد؟

با چه پولی می‌توان ساکن فرمانیه شد؟

به عنوان مثال در این سایت یک آپارتمان 180 متری، دو خوابه، با دو سال سن ساخت و دارای استخر، سونا و جکوزی با 200 میلیون تومان ودیعه و ماهیانه 14 میلیون تومان اجاره، آگهی شده است.

کد خبر : ۶۹۰۱۱
بازدید : ۱۱۷۹۱

با چه پولی می‌توان ساکن فرمانیه شد؟

نمی‌توان انکار کرد؛ فرمانیه از بهترین‌هاست، بهترین محله‌ای که می‌توان برای سکونت در شلوغی‌های پایتخت انتخاب کرد. حتی به جرات می‌توان گفت در میان تمامی محلات لاکچری‌نشین تهران اعم از نیاوران، کامرانیه، ولنجک، زعفرانیه و ... فرمانیه گل سرسبد است.

دلایل مختلفی برای اثبات این ادعا وجود دارد مانند دسترسی خوب، آب و هوای مطلوب، امنیت و امکانات بالا، خلوت بودن محله و ... مثلا بیمارستان فرمانیه که قرار بود صرفا در جهت رفاه حال ساکنین منطقه عمل کند، حالا به عنوان یکی از برترین بیمارستان‌های تهران معرفی می‌شود.

از سوی دیگر در اینجا، تا چشم کار می‌کند کافی‌شاپ و رستوران وجود دارد. از خیابان‌های اصلی محله نیز می‌توان به خیابان عسگریان، مهماندوست و شهید سلیمی اشاره کرد. خانه‌های لوکس فرمانیه عمدتا در این چند خیابان ساخته شده‌اند. با کمک آگهی‌های سایت دیوار، سعی کردیم قیمت آپارتمان در این چند محله را به دست بیاوریم.

خانه‌هایی که در خیابان فرمانیه به چشم می‌خورند، ظاهری مدرن و لاکچری دارند؛ حتی آن‌هایی که قدیمی و ویلایی هستند. مثلا اکثر آن‌ها به سالن ورزشی، استخر، سونا، جکوزی، سیستم امنیت هوشمند و حتی سینمای خانگی مجهزند. همچنین بیشترین پنت‌هاوس‌های پایتخت در فرمانیه مستقر شده‌ است. حالا می‌رویم سراغ اصل مطلب.از قیمت آپارتمان و خانه در خیابان شهید سلیمی شروع می‌کنیم.

در سایت دیوار یک آپارتمان 140 متری، سه خوابه، بازسازی شده، دارای پارکینگ، انباری و آسانسور واقع در طبقه سوم ساختمانی 10 طبقه با 450 میلیون تومان ودیعه کامل، آگهی شده است. البته فروشنده می‌گوید این قیمت قابل تبدیل است. در آگهی دیگری نیز 100 متر آپارتمان فول امکانات در سلیمی شمالی، در طبقه چهارم ساختمانی 5 طبقه و دو خوابه با 5 سال سن ساخت 250 میلیون تومان ودیعه و ماهیانه یک میلیون و 500 هزار تومان اجاره می‌خواهد. اما اگر به دنبال خرید خانه در این محدوده هستید، باید بگوییم قیمت هر متر مربع خانه در اینجا، بین 23 تا 37 میلیون تومان است.

حالا کمی آنطرف‌تر می‌رویم؛ خیابان عسگریان. آپارتمان‌های این محله تقریبا مشابه خیابان سلیمی قیمت دارند. برای مثال در سایت دیوار و در میان آگهی‌های رهن و اجاره خانه‌ در فرمانیه یک واحد 130 متری نوساز و دو خوابه، فول دیزاین شده و با امکاناتی از قبیل سونا، جکوزی، آنتن و جاروبرقی مرکزی، لابی‌من 24 ساعته و سالن اجتماعات، با 450 میلیون تومان ودیعه کامل به چشم می‌خورد.

خیابان مهماندوست را می‌توان یکی از گران‌ترین خیابان‌های محله فرمانیه دانست؛ این را می‌توان از آگهی‌های سایت دیوار فهمید. به عنوان مثال در این سایت یک آپارتمان 180 متری، دو خوابه، با دو سال سن ساخت و دارای استخر، سونا و جکوزی با 200 میلیون تومان ودیعه و ماهیانه 14 میلیون تومان اجاره، آگهی شده است. در مورد دیگری واحدی 250 متری، نوساز، سه خوابه و به همراه یک مستر روم، استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، روف گاردن و لابی مجلل 300 میلیون تومان ودیعه و ماهیانه 18 میلیون تومان اجاره می‌خواهد.

چنانچه قصد خرید آپارتمان در مهماندوست را دارید، باید بدانید از 30 تا 50 میلیون تومان، قیمت هر متر مربع خانه در این محله است. همچنین خرید و فروش خانه‌های لوکس فرمانیه عمدتا در این خیابان صورت می‌گیرد. در سایت دیوار می‌توانید همه آن‌ها را به چشم ببینید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید