هشت راهکار برای افزایش سرعت اینترنت بی سیم

هشت راهکار برای افزایش سرعت اینترنت بی سیم

شما نباید روتر را در کنار پنجره قرار دهید، زیرا که در این حالت، قدرت سیگنال داخل اتاق پایین‌تر خواهد بود.

کد خبر : ۶۹۰۳۱
بازدید : ۱۹۰۰۵
هشت راهکار برای افزایش سرعت اینترنت بی سیم
یک متخصص شرکت بریتانیایی Virgin Media از هشت راه برای افزایش سرعت اینترنت بی سیم نام برد. به طور خاص، کاربران باید به طور منظم حافظه مرورگر اینترنت خود را پاک کنند، زیرا این کار ممکن است سرعت اینترنت را افزایش دهد. علاوه بر این، باید به نسخه مرورگر توجه داشته باشید و در صورت امکان به روز رسانی را انجام دهید.
این متخصص همچنین به این مسئله اشاره دارد که نرم افزار آنتی ویروس بر سرعت اینترنت تاثیر می‌گذارد. به گفته وی، در این مورد، شما فقط باید نرم افزاری با کیفیت بالا انتخاب کنید.

راه دیگر این است که برنامه‌های دیگر در حال اجرا را که می‌توانند بر سرعت اینترنت تاثیر بگذارند، متوقف کنید. علاوه بر این، شما نیاز دارید به محل قرار گرفتن روتر Wi-Fi توجه کنید. برای افزایش سرعت اتصال، می‌توانید سعی کنید آن را در ارتفاع بالا نصب کنید یا در مکان‌های دیگری که روتر کارایی بهتری دارد، قرار دهید.

شما نباید روتر را در کنار پنجره قرار دهید، زیرا که در این حالت، قدرت سیگنال داخل اتاق پایین‌تر خواهد بود. این متخصص همچنین انتخاب یک رمز عبور را برای شبکه خانگی یادآوری می‌کند؛ زیرا که در غیر این صورت، کاربران دیگر قادر به اتصال به شبکه خواهند بود و در نتیجه سرعت اتصال شما کاهش می‌یابد.

همچنین لازم است که از قر ار دادن روتر در به اصطلاح "نقاط سیاه" خانه، مکان‌هایی که سیگنال روتر توسط دیوار‌های ضخیم یا برخی از انواع عایق مسدود شده است، خودداری شود.
منبع: اسپوتنیک
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید