گوجه سبز، کیلویی ۴۰۰ هزار تومان!

گوجه سبز، کیلویی ۴۰۰ هزار تومان!

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی گفته است، برای گوجه سبز نوبرانه قیمت‌هایی نجومی بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان اعلام شده است. در برخی از نقاط شمال شهر تهران گوجه سبز به قیمت کیلویی ۴۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

کد خبر : ۶۹۳۵۵
بازدید : ۹۴۱۸
گوجه سبز کیلویی ۴۰۰ هزار تومان
به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی در برخی نقاط شمال شهر تهران گوجه سبز با قیمت کیلویی ۴۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. اسدالله کارگر، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی گفته است، برای گوجه سبز نوبرانه قیمت‌هایی نجومی بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان اعلام شده است. در برخی از نقاط شمال شهر تهران گوجه سبز به قیمت کیلویی ۴۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود.
توزیع ۴۰ ثانیه‌ای گوشت تنظیم بازار
عباس قبادی دبیر ستاد تنظیم بازار از توقف توزیع گوشت گوسفندی تنظیم بازاری از ابتدای اردیبهشت ماه خبر داده که این امر با وجود گلایه‌هایی که مردم درباره نحوه توزیع این محصولات تنظیم بازاری داشتند باعث افزایش نگرانی‌ها شده است.
بعد از این افزایش نارضایتی‌ها در میان مردم درباره قطع توزیع گوشت قرمز تنظیم بازار، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: تا به امروز ارز ۴۲۰۰ تومانی از واردات گوشت برداشته نشده و همچنان تا بلاتکلیفی بر بازار ادامه داشته باشد گوشت با این ارز وارد می‌شود.
بر اساس گزارش میدانی خبرگزاری تسنیم، در ساعات پایانی روز گذشته در یکی از فروشگاه‌های تهران اعلام شد که گوشت چرخ‌کرده تنظیم بازاری در این فروشگاه توزیع می‌شود، اما به فاصله ۴۰ ثانیه بعد از این اعلام به محل عرضه این محصول مراجعه می‌شود و متصدی غرفه، خبر از اتمام موجودی این محصول می‌دهد. وی در واکنش به اینکه چرا کمتر از یک دقیقه به پایان رسید این طور می‌گوید: «مگر طرح تنظیم بازار پراید و فروش اینترنتی این محصول چقدر به‌طول انجامید».
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید