پشت پرده حضور صدف خادم در رینگ

پشت پرده حضور صدف خادم در رینگ

این صحبت‌ها درحالی مطرح شده که صدف خادم بعد از پیروزی در این مسابقه در مصاحبه خود از اهداف بزرگش همچون رسیدن به المپیک و بوکس حرفه‌ای جهان سخن می‌گفت.

کد خبر : ۶۹۳۶۵
بازدید : ۱۰۲۴۸
پشت پرده حضور صدف خادم در رینگ
حضور صدف خادم روی رینگ به‌عنوان اولین زن ایرانی در مسابقه‌ای که عنوان خاصی هم نداشت، خیلی از مردم را به وجد آورد و با واکنش‌های زیادی همراه شد. با این‌که برخی با تیتر‌هایی همچون کسب مدال و جام با انتشار عکس‌هایی از صدف خادم این موفقیت را تبریک گفتند، اما به نظر می‌رسد سطح این رقابت خیلی پایین‌تر از آن چیزی بوده که در روز‌های اخیر در فضای مجازی عنوان شده است.

نقل‌قولی از فرانک وئوس، مدیر باشگاه راک بوکس در رویان فرانسه (همان باشگاهی که صدف خادم مدتی را برای آموزش در آن گذرانده) منتشر شده و او درباره مسابقه بوکس این دختر ایرانی توضیحاتی را ارایه کرده است: «این یک مسابقه آماتور بوکس بود. در باشگاه ما برای دریافت لیسانس (مجوز رسمی) فعالیت در ورزش بوکس در فرانسه باید چنین مسابقه‌ای برای هر بوکسوری برگزار شود و هیچ تیتر دیگری برای این مسابقه وجود ندارد.»

طبق گفته‌های فرانک، در واقع این مبارزه حکم ورود رسمی صدف خادم به رقابت‌های بوکس در فرانسه را داشته و بحث‌گرفتن جام و مدال در میان نیست.

از سوی دیگر رئیس فدراسیون بوکس ایران هم این مبارزه را نمایشی خوانده است. این صحبت‌ها درحالی مطرح شده که صدف خادم بعد از پیروزی در این مسابقه در مصاحبه خود از اهداف بزرگش همچون رسیدن به المپیک و بوکس حرفه‌ای جهان سخن می‌گفت. البته شاید او بتواند با پشتکار و تمرین روزی به این سطح هم برسد، اما هنوز راه زیادی پیش‌روی این دختر بوکسور است تا بتواند در مسابقات رسمی و بین‌المللی شرکت و کسب مدال کند.

با این‌که اخباری مبنی بر برخورد با صدف خادم به محض ورود به ایران منتشر شده بود، ثوری رئیس فدراسیون بوکس در این رابطه به سایت وزارت ورزش گفت: «پس از حضور خانم خادم در مسابقه‌ای نمایشی در کشور فرانسه، در برخی رسانه‌های ضد انقلاب موضوع برخورد با ایشان درصورت برگشت به ایران از سوی فدراسیون مطرح شد که این موضوع قویا تکذیب می‌شود. خانم خادم درمجموعه ورزشکاران سازماندهی‌شده رشته بوکس قرار ندارد و از نظر فدراسیون بوکس تمام فعالیت‌های ایشان شخصی و کاملا نمایشی است.»
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید