اسیدپاشی مرد ۳۴ ساله روی همسر ۵۲ ساله

اسیدپاشی مرد ۳۴ ساله روی همسر ۵۲ ساله

به خاطر جروبحثی که با همسرم داشتم عصبانی شدم و مایعی را که برای ماشین خریده بودم روی او پاشیدم، قصد آسیب‌زدن نداشتم.

کد خبر : ۶۹۷۸۱
بازدید : ۶۹۴۷
اسیدپاشی مرد ۳۴ ساله روی همسر ۵۲ ساله
مرد ۳۴ ساله‌ای که همسر ۵۲ ساله خود را با پاشیدن اسید مصدوم کرده، با حضور در دادسرای جنایی تهران در مورد این اقدام مجرمانه خود توضیح داد.

اوایل هفته جاری یکی از بازپرسان جنایی تهران از اسیدپاشی مرد جوانی روی همسر خود مطلع شد و دستور بازداشت متهم پرونده و همچنین انجام اقدامات لازم را صادر کرد و به گروهی از مأموران پلیس آگاهی تهران مأموریت داد به این پرونده جنایی رسیدگی کنند. به این ترتیب متهم دستگیر شد.

روز گذشته این زن و شوهر در شعبه ششم دادسرای جنایی تهران حضور یافتند تا مورد تحقیق قرار گیرند. زن ۵۲ ساله درباره خودش گفت: من در یک سالن زیبایی کار می‌کنم و حدود ۱۱ ماه پیش از طریق یکی از آشنایان به همسرم معرفی شدم و پس از مدتی به طور موقت با هم ازدواج کردیم.
در روز حادثه به‌خاطر یکی از دوستانش که به دختر خواهر من نیت سوء داشت و با او حرف‌های نامربوطی می‌زد مشاجره کردم، من از همسرم پرسیدم که چرا دوستت چنین رفتاری کرده است، اما او از دوستش طرفداری کرد و بعد هم عصبانی شد و مایعی را که نمی‌دانم چه بود و برای ماشینش خریده بود، روی من پاشید و به من آسیب زد.
این زن در‌مورد آسیب‌هایی که به او وارد شده است گفت: گوش راستم، قرنیه چشمم و بخش‌هایی از پا و دستم دچار سوختگی و صدمه شده و همچنین بخشی از آسیب‌ها ممکن است ماه‌ها بعد مشخص شود. در ادامه جلسه بازپرسی که از سوی بازپرس زمانی در شعبه ششم دادسرای جنایی تهران برگزار شد، مرد جوان مورد پرس‌وجو قرار گرفت. متهم ضمن ابراز پشیمانی از کرده خود گفت: به خاطر جروبحثی که با همسرم داشتم عصبانی شدم و مایعی را که برای ماشین خریده بودم روی او پاشیدم، قصد آسیب‌زدن نداشتم.
چون او بدون درنظرگرفتن اینکه دختر خواهر خودش هم در ماجرا دخالت داشته، آن حرف‌ها را به من می‌زد، عصبانی شدم و می‌خواستم حرف را تمام کنم تا ماجرا ادامه پیدا نکند. الان هم پشیمانم و حاضرم ماشینم را بفروشم و هزینه‌ها و مخارج درمان همسرم را تأمین کنم.
در پایان این جلسه بازپرس زمانی بار دیگر مرد جوان را در اختیار مأموران پلیس قرار داد و زن میانسال را به پزشکی قانونی معرفی کرد تا پس از معاینات دقیق میزان آسیب‌هایی که در حال حاضر قابل تشخیص است، مشخص شود.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید