جنایتی که یک زن رقم زد

جنایتی که یک زن رقم زد

روز حادثه یکی از آشنایان خانوادگی ما به‌نام ثریا با من تماس گرفت و گفت: مرد جوانی به‌نام فرید برای او مزاحمت ایجاد کرده است. من هم برای حمایت از او به محل رفتم و با دیدن فرید درگیر شدیم.

کد خبر : ۶۹۸۴۷
بازدید : ۸۳۳۹
جنایتی که یک زن رقم زد
مرد جوان که به هواخواهی از یک زن مرتکب قتل شده بود، صبح دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد. رسیدگی به این پرونده از تیر سال ۹۴ به‌دنبال نزاعی خونین در حوالی شهرری شروع شد. در این درگیری مرد جوانی به‌نام فرید با ضربه‌های چاقو به قتل رسید.
عامل این جنایت که حمید نام داشت مدتی بعد دستگیر شد و ضمن اعتراف به قتل گفت: روز حادثه یکی از آشنایان خانوادگی ما به‌نام ثریا با من تماس گرفت و گفت: مرد جوانی به‌نام فرید برای او مزاحمت ایجاد کرده است. من هم برای حمایت از او به محل رفتم و با دیدن فرید درگیر شدیم. من نمی‌خواستم او را بکشم، اما نمی‌دانم چه شد که ضربه چاقو به او خورد.

به‌دنبال اعتراف حمید کیفرخواست وی به اتهام قتل عمد صادر شد. این متهم صبح دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی قربانزاده و با حضور یک مستشار تحت محاکمه قرار گرفت. در ابتدای جلسه پدر و مادر مقتول و دخترانش خواستار قصاص متهم پرونده شدند.
دختر مقتول در حالی که اشک می‌ریخت به دادرسان دادگاه گفت: از زمانی که پدرم کشته شده است من مجبور به ترک تحصیل شده‌ام، چون توانایی ادامه تحصیل ندارم و از لحاظ روانی و روحی بشدت آسیب دیده‌ام. سپس متهم در جایگاه ایستاد و در شرح ماجرا گفت: روز حادثه این ثریا بود که از من خواست به کمکش بروم می‌گفت: فرید مزاحمش است و به او پیشنهاد رابطه پنهانی داده است.

قاضی پرسید: مگر ثریا شوهر نداشت؟ چرا به شوهرش نگفته بود؟
متهم پاسخ داد: چرا داشت، اما گفت: اگر شوهرم بفهمد یا به پلیس اطلاع بدهم آبرو‌ریزی می‌شود.

تو چه رابطه‌ای با ثریا داشتی؟
من هیچ رابطه‌ای با ثریا نداشتم فقط رفت وآمد خانوادگی داشتیم. من از همسرم مدتی است که جدا شده‌ام و نیتم فقط کمک به ثریا بود.

اگر به پرداخت دیه محکوم شوی آیا توانایی پرداخت دیه را داری؟
بله هر چه دارم می‌فروشم و پول دیه را فراهم می‌کنم.

تو ادعا کردی که ثریا از تو خواسته بود که با فرید درگیر شوی پس چرا در مراحل نخستین بازجویی این ماجرا‌ها را توضیح ندادی؟
نمی‌دانم، اما الان کاملش را برایتان بازگو کردم.

اما ثریا منکر این ادعا شده چه توضیحی داری؟
من توصیحی ندارم، اما هرآنچه رخ داده فقط به خاطر ثریا بوده ومن هرگز قصد کشتن مرحوم را نداشتم.

پس از پایان اظهارات متهم، قضات وارد شور شده و بزودی حکم متهم را صادر خواهند کرد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید