آموزش خرید بلیط هواپیما

آموزش خرید بلیط هواپیما

اطلاع از اینکه چه زمانی به سفر بروید تقریباً یکی از مهم ترین مسئله های سفر می باشد. همان طور که می دانید در زمان تعطیلات، آخر هفته ها، زمان برگزاری کنفرانس ها و نمایشگاه ها و بسیاری عوامل دیگر تعداد مسافران بسیار بیشتر از روز های عادی می شود.

کد خبر : ۷۰۳۰۹
بازدید : ۹۴۰۲

آموزش خرید بلیط هواپیما

اگر تصمیم به سفر با هواپیما گرفته اید خوب است که با قوانین و شرایط سفر هوایی و خرید بلیط هواپیما آشنا شوید. در ابتدا باید اقدام به خرید بلیط متناسب با خواسته خود کنید. در این مطلب نکاتی درباره خرید بلیط هواپیما ذکر شده است که قطعا به خرید هر چه بهتر شما کمک خواهد کرد.

در حال حاضر مردم بسیاری برای خرید بلیط هواپیما خود اینترنتی اقدام می کنند. شاید این سایت ها نیز ایراداتی داشته باشند، اما هم اکنون بهترین راه برای خرید می باشد پس اگر خودتان با چند اصطلاح و نکات ریز آشنا شوید به هیچ مشکلی برنخواهید خورد.

بلیط ایرلاین های مختلف را چک کنید

در حال حاضر همه ایرلاین ها در حال پیشرفت و مطرح کردن خود می باشند، پس تقریباً می توان گفت عملا ایرلاین بد وجود ندارد. پس سعی کنید در هنگام خرید بلیط های تمام ایرلاین ها را چک کنید تا متناسب با زمان دلخواه تان بلیط را تهیه کنید و همچنین تنوع قیمتی بیشتری نیز وجود دارد.

اگر بتوانید برای بلیط های رفت و برگشت خود بلیط ایرلاین های متفاوت را جستجو کنید و هر کدام را از یک ایرلاین بخرید نیز کمک شایانی در کم کردن هزینه های سفر خود کرده اید.

آموزش خرید بلیط هواپیما

قبل از خرید بلیط اطلاعات و قوانین ایرلاین مربوطه را مطالعه کنید.

در این اطلاعات شما متوجه کلاس پروازی، فرودگاه مقصد، میزان باری که مجاز به حمل در کابین هواپیما و همچنین میزان بار مجاز چمدان و در صورت اضافه بودن بار میزان جریمه، درباره وسایل مجاز به بردن در هواپیما و ... می شوید که شاید هر کدام از موارد بالا در تصمیم خرید شما اثر بگذارد. و کمک بزرگی به انتخاب در ست شما می کند.

آموزش خرید بلیط هواپیما

به زمان سفر خود دقت کنید

اطلاع از اینکه چه زمانی به سفر بروید تقریباً یکی از مهم ترین مسئله های سفر می باشد. همان طور که می دانید در زمان تعطیلات، آخر هفته ها، زمان برگزاری کنفرانس ها و نمایشگاه ها و بسیاری عوامل دیگر تعداد مسافران بسیار بیشتر از روز های عادی می شود.

در این زمان ها به غیر از این که تمام هزینه های سفر چند برابر می شود در راحتی شما در شهر مقصد و همچنین گاهی در ارائه خدمات شرکت های مربوطه نیز تاثیر می گذارد. پس اگر امکان دارد سفرتان را به زمان های خلوت و مناسب تر موکول کنید.

قبل از خرید بلیط هواپیما به فصل ترافیک هوایی فکر کنید و یا از طریق این لینک بلیط هواپیمای خودتان را رزرو کنید تا از قیمت پایینی برخوردار شوید.

آموزش خرید بلیط هواپیما

بلیط درست را خریداری کنید

بلیط هواپیما براساس نیاز های مختلف مسافر به چندین دسته متنوع تقسیم بندی شده است. که این دسته بندی به شرح زیر می باشد، با مطالعه مطالب زیر متوجه خواهید شد که کدام بلیط مناسب برای شما خواهد بود.

  1. بلیط های هواپیما یک طرفه: همان طور که معلوم است مسافر تنها یکبار از مبدا حرکت و به سمت مقصد می رود.
  2. بلیط هایهواپیما رفت و برگشت: این بلیط ها بسیار رایج بوده واکثر افراد بلیط رفت وبرگشت را تهیه می نمایند به طوری که از مبدا به مقصد می رود و سپس دوباره ار مقصد به سمت مبدا حرکت می کند. یعنی شما یکبار اقدام به خرید کرده و دو بلیط را همزمان دریافت می کنید.
  3. بلیط های هواپیما با توقف های طولانی که معمولا بیشا ز یک روز این توقف طول می کشد
  4. بلیط های هواپیما با توقف های کوتاه که هواپیما معمولا کمتر از یک ساعت حال به هر دلیلی در فرودگاهی به زمین می نشیند. در این توقف ها دیگر نیاز به پیاده شدن مسافر نمی باشد.
  5. یک نوع بلیط رفت و برگشت وجود دارد که به آن بلیط رفت و برگشت با مقصد متغیر می گورند یعنی مسافر از مبدا حرکت و در مقصدی پیاده می شود اما برای بازگشت به مبدا از شهری متفاوت با مقصد حرکت می کند.
  6. یکی از جذاب ترین بلیط هایهواپیما بلیط با کلاس ترکیبی می باشد که مسافر می تواند در هر کدام از پرواز هایی که دارد ( رفت و برگشت ) کلاس پروازی متفاوتی مانند فرست کلاس، اکونومی یا بیزینس را انتخاب کند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید