قیمت آپارتمان بالاتر از ۱۸ سال ساخت

قیمت آپارتمان بالاتر از ۱۸ سال ساخت

واحد‌های مسکونی با عمربنای بیش از ۱۸ سال هم‌اکنون واحد‌هایی هستند که به‌دلیل ضعف قدرت خرید متقاضیان آپارتمان در صدر فهرست واحد‌های موردتقاضا برای جست‌و‌جو و خرید از سوی طیف قابل توجهی از متقاضیان قرار گرفته است.

کد خبر : ۷۰۴۷۱
بازدید : ۷۹۷۴
آپارتمان‌های پیر و سن‌دار- بازه سنی ۱۸ سال به بالا- در شهر تهران در حالی‌که به‌خصوص طی یک سال گذشته و به دنبال جهش قیمت واحد‌های مسکونی مورد توجه بخشی از متقاضیان مصرفی بازار ملک قرار گرفته است که همچنان جزو پرطرفدارترین واحد‌ها برای خرید در بازار مسکن محسوب می‌شود.
واحد‌های مسکونی با عمربنای بیش از ۱۸ سال هم‌اکنون واحد‌هایی هستند که به‌دلیل ضعف قدرت خرید متقاضیان آپارتمان در صدر فهرست واحد‌های موردتقاضا برای جست‌و‌جو و خرید از سوی طیف قابل توجهی از متقاضیان قرار گرفته است؛ طوری که اساسا عمده متقاضیان مصرفی هم‌اکنون متناسب با شرایط مالی خود و عدم توانایی برای خرید واحد‌های نوساز یا کم سن وسال به بازار این گروه از واحد‌های مسکونی وارد شده‌اند و خرید خود را از بازار این واحد‌ها انجام می‌دهند.
سهم آپارتمان‌های پیر، مسن یا قدیمی‌ساز در حالی از سال گذشته همزمان با جهش قیمت مسکن و افزایش فاصله قیمتی بین این گروه از واحد‌ها با آپارتمان‌های نوساز از معاملات مسکن افزایش یافت که هم‌اکنون بخش قابل توجهی از معاملات واحد‌های مسکونی به‌خصوص از سوی مصرف‌کننده‌ها از بازار این واحد‌ها انجام می‌شود؛ در شرایط فعلی به‌طور متوسط هر واحد مسکونی مسن با عمربنای حدود ۲۰ تا ۳۰ سال بعضا مترمربعی تا ۲۰ و گاهی تا ۳۰ درصد در مقایسه با آپارتمان نوساز در موقعیت مشابه ارزان‌تر است. همین عامل باعث افزایش استقبال از واحد‌های پیر در بازار خرید مسکن به قصد سکونت شده است.
وضعیت معاملات آپارتمان‌های پیر در تهران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید