حکم متجاوزان به دختران ایرانشهری

حکم متجاوزان به دختران ایرانشهری

متهمین بابت آدم ربایی هر کدام به سه فقره ۱۵ سال حبس محکوم شدند و بابت سرقت اموال به سه فقره سه سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق و رد مال به شکات محکوم شدند.

کد خبر : ۷۰۵۴۵
بازدید : ۱۲۱۱۴
۳ بار اعدام برای عاملان تعرض به دختران ایرانشهری
۴متهم پرونده تجاوز به دختران ایرانشهری از سوی دادگاه به ۳ بار اعدام محکوم شدند. حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر به میزان گفت: با توجه به پیگیری ۳ نفر از شاکی‌های پرونده و انجام تحقیقات، وقوع بزه در خصوص ۳ نفر از شاکی‌ها به اثبات رسید، بنابراین ۴ نفر از متهمین این پرونده هر کدام به ۳ فقره اعدام محکوم شدند.
رأی صادر و ابلاغ شده است و برای تأیید و ابرام یا رسیدگی به اعتراض محکومین و وکلای آن‌ها به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد. در صورت تأیید این حکم در دیوان عالی کشور در ملأعام و در یکی از میادین شهر اجرا خواهد شد.
حجت‌الاسلام و المسملین موحدی راد افزود: متهمین بابت آدم ربایی هر کدام به سه فقره ۱۵ سال حبس محکوم شدند و بابت سرقت اموال به سه فقره سه سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق و رد مال به شکات محکوم شدند.
دادستان زاهدان گفت: متهمین بابت جراحات و صدمات روحی و معنوی به شاکی‌ها به پرداخت دیه و خسارت و بابت حمل سلاح غیرمجاز هر کدام به تحمل ۵ سال حبس تعزیری محکوم شدند. رسیدگی به این پرونده از ۲۷ خرداد ۹۶ و همزمان با شکایت سه دختر جوان در ایرانشهر آغاز شد. شاکی‌ها اظهار داشتند از سوی چند مرد ربوده شده و مورد تعرض و سرقت قرار گرفته‌اند.
منیع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید