حمایت‌ از رامبد جوان و نگار جواهریان

سوال این‌جاست درحالی‌که مدت‌هاست فرزندان برخی مسئولان، چهره‌ها، مدیران و... هر روز از یک کشور تصاویر مشعشع می‌فرستند، ولی ‎خیلی‌ها در مورد آن‌ها سکوت کرده‌اند! حال چه شده که همه بر خود فریضه می‌دانند، رامبد جوان را این‌گونه زیر سوال ببرند و تخطئه و تخریب کنند؟

کد خبر : ۷۰۷۰۶
بازدید : ۶۵۳۶
ماجرا‌های سفر رامبد و نگار جواهریان به کانادا انگار تمام‌شدنی نیست. در شرایطی که به نظر می‌رسد تلویزیون و رسانه‌هایی خاص برای انتقاد از رامبد و همسرش هم‌داستان شده‌اند؛ این سینماگران ایرانی، اما از سوی هنرمندان داخل کشور مورد حمایت قرار گرفته‌اند؛ پرویز پرستویی و امیرمهدی ژوله ازجمله حامیان رامبد جوان هستند.
پرستویی در واکنش به انتقادات و اعتراضات موجود نوشته‌ای پرکنایه در اینستاگرام منتشر کرده: «کمی تحمل داشته باشید و دست‌به‌دست هم بدید تا توسط اینترپل رامبد و همسرش را دستگیر و به محکمه کشیده تا محاکمه‌شان کنند...
این صف‌های طویلی که در کنار سفارتخانه‌ها در ایران کشیده شده، همه دشمن هستند و ضدایرانی؟» ... ژوله هم که نوشته بود «چون رسالت پدریش این تعریف شده که به بچه‌اش شادی و عزت‌نفس و مجالی برای خنده بده و نذاره اون غمگین و گرفتار و افسرده و «گریه‌بلد» بار بیاد» به دلیل انتقادات و اعتراضات زیادی که منتشر شد و آن را سیاه‌نمایی خواندند وادار به معذرت‌خواهی شد. همزمان؛ انتشار عکسی از رامبد جوان و نگار جواهریان در کانادا شایعات زیادی را به‌وجود آورد و حتی گفته شد که رامبد و نگار ممنوع‌التصویر شده‌اند.
منبع این شایعه خارج شدن گزیده‌های برنامه خندوانه از کنداکتور آخر هفته شبکه نسیم بود. شایعه‌ای که صدای یکی از تهیه‌کنندگان اصولگرای سینمای ایران را درآورد و سیدمحمود رضوی را وادار به انتشار این پست کرد: «اگر ممنوع از کار شدن رامبد جوان صحت داشته باشد، باید به حال مدیران سیما گریست!»
رضوی نوشت: «سوال این‌جاست درحالی‌که مدت‌هاست فرزندان برخی مسئولان، چهره‌ها، مدیران و... هر روز از یک کشور تصاویر مشعشع می‌فرستند، ولی ‎خیلی‌ها در مورد آن‌ها سکوت کرده‌اند! حال چه شده که همه بر خود فریضه می‌دانند، رامبد جوان را این‌گونه زیر سوال ببرند و تخطئه و تخریب کنند؟
از این مدیران خسته سیما هم هیچ بعید نبود در مقابل این حملات، بدون داشتن هیچ دلیل منطقی اقدام به ممنوع کاری یا ممنوع تصویری آقای رامبد جوان بکنند؛ امیدوارم در حد شایعه باشد، که اگر واقعیت داشته باشد، واقعا باید به حال خودِ مدیران و به حال سیما ‎مشترکا گریست! آقایان قبل از هر کاری کمی فکر و بررسی کنیم!»
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید