چرا برای مهاجرت به کانادا، اگر(دنبال وکیل مهاجرت در ونکوور) باشیم، ایده آل تر است؟

یکی از دلایل اصلیمهاجرت به کشور کانادا،ادامۀ تحصیل در دانشگاه های معتبر این کشور است. دانشگاه‌های معروف و مطرح ونکوور بریتیش کلمبیا (UBC)و سیمون فریزر نام دارند. این دو دانشگاه، رتبۀ سوم و دهم ار در بین دانشگاه‌های سراسر کانادا به خود اختصاص داده اند.

کد خبر : ۷۱۹۹۰
بازدید : ۷۴۵۲

بنا به گزارش سایت وکلای مهاجرت به آمریکا و کانادا ( IranianLawyer.info ) اگر در پی یافتن بهترین وکلای مهاجرت در ونکوور کانادا هستید، این مطلب را دنبال کنید.

ونکوور کانادا سومین شهر پر جمعیت این کشور است و شهری چند فرلهنگی قلمداد می‌شود چرا که مانند اغلب شهرهای کانادا، جمعیت مهاجر بسیاری را در خود پذیرفته است. زبان رایج مردم این شهر انگلیسی است ولی زبان‌های متنوعی در خانه‌های این شهر رواج دارد که متعلق به جمعیت مهاجر آن است. ونکوور زمستان‌های سختی که در شهرهایی نظیر کلگری شاهد آن هستید را ندارد و در این زمینه شهر نسبتا متعادل و معتدلی محسوب می‌شود.

چرا که کوه‌های راکی در مقابل هجوم هوای سرد قطب شمال ایستاده و مانع نفوذ آن به شهر ونکوور می‌شود.

ونکوور در ساحل اقسانوس آرام قرار گرفته است و بندرگاه مهمی برای انجام کارهای تجاری به شمار می‌آید. در این شهر فرصت‌های شغلی زیادی برای مهاجران فراهم است چرا که شرکت‌های بازرگانی، صنعتی، تجاری و آی‌تی، به وفور در آن یافت می‌شود که صد‌ها هزار نفر در آن‌ها مشغول کار هستند. صنایع مواد، بیوتکنولوژی و کامپیوتر در ونکوور کانادا رواج بیشتری دارند.

یکی از دلایل اصلی مهاجرت به کشور کانادا، ادامۀ تحصیل در دانشگاه های معتبر این کشور است. دانشگاه‌های معروف و مطرح ونکوور بریتیش کلمبیا (UBC)و سیمون فریزر نام دارند. این دو دانشگاه، رتبۀ سوم و دهم ار در بین دانشگاه‌های سراسر کانادا به خود اختصاص داده اند.

در کنار این، ونکوور کالج‌های هنری بسیار مطرحی نیز دارد که در زمینۀ طراحی، فیلم‌سازی و تولید آثار هنری فعالیت می‌کند.

یکی از دشواری‌هایی که مردم در بدو ورود به ونکوور با آن مواجه هستندف قیمت سرسام آور خانه در این شهر است. ونکوور از این نظر یکی از گران‌ترین شهرهای جهان محسوب می شود. در سال های اخیر دولت کانادا با تدابیر مختلفی سعی در کاهش هزینه های مسکن در این شهر دارد.

ونکوور شهر سالم و پاکی است و شاخص های رضایت مندی بالایی از دید ساکنانش دارد. شما در این شهر می توانید از طبیعت بکر و بی نظیر سواحل، از هوای بی نظیر کوهستان راکی لذت ببرید.

همچنین ونکوور سیستم حمل و نقل عمومی بسیار مجهز و پیشرفته ای دارد که اغلب آنها برقی هستند و این به افزایش کیفیت سفرهای درون شهری و کاهش زمان تردد کمک می‌کند.

وکیل مهاجرت در شهر ونکوور به شما کمک می‌کند تا اقدامات لازم برای مهاجرت از قبیل اخذ ویزا، اخذ اقامت، گرفتن پذیرش تحصیلی و سرمایه‌گذاری در ونکوور را بدون دغدغه و با خیالی آسوده پی بگیرید.

منبع: سایت وکیل مهاجرت به آمریکا و کانادا ( IranianLawyer.info )

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید