خرید اینترنتی بلیط هواپیما به تمام نقاط ایران

خرید اینترنتی بلیط هواپیما به تمام نقاط ایران

سفر تجربه خوشایندی است که شاید همه ما خاطرات خوبی از آن به همراه داشته باشیم و کمتر کسی است که به آن علاقه نداشته باشد . با پیشرفت تکنولوژی به راحتی می توان اسباب سفر را فراهم کرد و فاصله بین شهرها را پیمود و به مقصد دلخواه رسید .

کد خبر : ۷۱۹۹۱
بازدید : ۷۴۸۲

خرید اینترنتی بلیط هواپیما به تمام نقاط ایران

در دنیای پر مشغله و صنعتی امروز گاهی حس نیاز می کنیم تا برای ساعاتی هم که شده از روزمرگی های خود فاصله بگیریم و کمی به دور از همه تنش های موجود ، از زندگی لذت ببریم . واقعیت این است که اگر بخواهیم منتظر وقتی باشیم که کارها تمام شود هیچوقت این اتفاق نمی افتد ؛ پس بهتر است خودمان زمانی را برای آسودگی ذهن و فکرمان کنار بگذاریم .

سفر تجربه خوشایندی است که شاید همه ما خاطرات خوبی از آن به همراه داشته باشیم و کمتر کسی است که به آن علاقه نداشته باشد . با پیشرفت تکنولوژی به راحتی می توان اسباب سفر را فراهم کرد و فاصله بین شهرها را پیمود و به مقصد دلخواه رسید .

اگر زمان برایتان مهم است و ترجیح می دهید فاصله رسیدن به مقصد را سریع تر طی کنید سفرهای هوایی گزینه مناسب شماست . برنامه سفرتان را مشخص کنید و دیگر نگران چیزی نباشید . هرجا که هستید به سراغ یکی از سایت های فروش آنلاین بلیط هواپیما بروید و برای خود و همراهانتان بلیط تهیه کنید .

وب سایت های زیادی هستند که اقدام به فروش آنلاین بلیط هواپیما می کنند . اما شما سعی کنید سراغ یکی از سایت های معتبر بروید که تمام مسیرهای پروازی هواپیما را با قیمت مناسب ارائه دهد . یکی از این وب سایت ها که به تامین بلیط داخلی هواپیما برحسب نیاز مسافرین می پردازد سایت سامتیک است . سامانه آنلاین خدمات گردشگری سامتیک دستاورد شرکت ساعی تهران است که از سال 1380 فعالیت خود را برایتامین بلیط داخلی هواپیما در تمام مسیرهای پرواز کشور شروع کرد .

خرید آنلاین بلیط هواپیما ، شروعی راحت برای سفر

با ورود به صفحه اصلی سایت و کلیک روی گزینه پرواز داخلی ، انتخاب مبدا ، مقصد و تاریخ مورد نظر جستجو را بزنید تا تمام پروازهای موجود را به شما نمایش دهد . به ساعت پرواز ، قیمت ، نوع هواپیما ، کلاس پروازی و چارتری یا سیستمی بودن آن دقت کنید و پس از انتخاب پرواز مورد نظرتان برای رزرو و خرید آن مرحله به مرحله پیش روید .

حواستان باشد که رزرو به معنی خرید قطعی بلیط نیست ، زمانی که به صفحه پرداخت اینترنتی رفتید و مبلغ بلیط را پرداخت کردید خرید قطعی انجام شده و می توانید بلیط را برای خود دانلود کنید . در خرید آنلاین بلیط هواپیما حتما قسمت قوانین و مقررات مربوط به پرواز انتخابی خود را بخوانید تا به مشکل نخورید .

در باره بلیط های سیستمی و چارتری لازم به ذکر است که بلیط های سیستمی بلیط هایی هستند که شما چه از آژانس های گردشگری تهیه کنید و چه بصورت مستقیم از خود شرکت های هواپیمایی ، قیمت واحدی دارند و مصوب شرکت هوایی است . مزیت بلیط سیستمی اینست که می توان در صورت منصرف شدن کنسل کرد و طبق قوانین پس از کسر جریمه مابقی پول را دریافت کرد . همچنین قیمت این بلیط ها برای بزگسالان و کودکان یکی نیست .

بلیط های چارتری ، توسط خودآژانس ها قیمت گذاری می شوند و ممکن است نوسان قیمت داشته و در ایام مختلف با توجه به میزان تقاضا برای خرید ، افزایش یا کاهش قیمت داشته باشند . اگر با برنامه ریزی قبلی سفر می کنید و میخواهید خیالتان بابت خرید بلیط بخصوص در تعطیلات راحت باشد بلیط سیستمی را تهیه کنید و در غیر اینصورت بلیط های چارتری به دلیل نرخ پایین تر گزینه خوبی است .

خطوط هوایی کشور

مسیرهای پروازی هواپیما نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته است . بعضی از آنها جزء پرترددترین مسیرها هستند ، مثل مسیر هوایی مشهد و کیش که در تمام ایام سال مسافران خود را دارند و هر روز پروازهای زیادی در این مسیرها انجام می شود . اکثر مسیرهای هوایی پرتردد از تهران انجام می شود . بعضی از خطوط هوایی نیز که ممکن است مسافر زیادی نداشته باشد برنامه پرواز محدودی در هفته دارند .

سامانه فروش آنلاین بلیط سامتیک ، با جمع آوری و نمایش تمام اطلاعات پروازخطوط هواییکشور با توجه به نیاز کاربران کمک قابل توجهی به آنان کرده است واستفاده از امکانات در جهت خرید آنلاین بلیط هواپیما ،به صورت سیستمی و چارتری در فضای مجازیرا برای مسافران راحت کرده است تا بر اساس آخرین تغییرات در اختیار کاربران قرار گیرد .

خرید از سامتیک ، تجربه ای راحت و دلنشین برای شما که خوش سفر هستید.

منبع : ویرلن

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید