قیمت آپارتمان‌های نوساز در تهران

قیمت آپارتمان‌های نوساز در تهران

در محدوده منطقه ۴ مالکی آپارتمان نوساز خود را در محدوده فلکه سوم و چهارم، مترمربعی ۲۳ میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده است.

کد خبر : ۷۲۱۴۱
بازدید : ۸۶۸۶
بررسی‌های میدانی از فایل آپارتمان‌های عرضه‌شده به بنگاه‌های املاک نشان می‌دهد عمده آپارتمان‌های عرضه‌شده به بازار، فایل‌های با عمربنای بیش از ۱۰ سال هستند. به‌طوری‌که در بسیاری از مناطق مصرفی واحد‌های مسکونی عرضه املاک کلنگی نیز بسیار افزایش پیدا کرده است.
در این میان مشاوران املاک عنوان معدود فایل‌های کمتر از ۵ سال نیز نسبت به یک ماه گذشته با قیمت پیشنهادی نزدیک‌تر به قیمت میانگین منطقه به بازار عرضه شده‌اند.

به‌عنوان مثال مشاوران املاک در منطقه ۴ پایتخت به‌عنوان یک منطقه مصرفی عنوان می‌کنند اگرچه همچنان بخشی از سازندگان قیمت پیشنهادی نامتعارفی را نسبت به سایر واحد‌های مشابه ارائه می‌دهند، اما در حال حاضر با توجه به کاهش شیب رشد قیمت ماهانه در عمده مناطق شهر تهران، بخش عمده سازندگان و مالکان از قیمت‌های پیشنهادی اولیه خود صرف‌نظر کرده‌اند و تلاش می‌کنند قیمت پیشنهادی متعارف‌تری نسبت به قیمت منطقه اعلام کنند.
به‌عنوان مثال در محدوده منطقه ۴ مالکی آپارتمان نوساز خود را در محدوده فلکه سوم و چهارم، مترمربعی ۲۳ میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده است، اما مطابق با گفته مشاوران املاک این منطقه، محدوده قیمت پیشنهادی برای املاک مشابه بین ۱۵تا ۱۹میلیون تومان به موقعیت جغرافیایی ارائه می‌شود.
در جدول نبض بازار امروز قیمت پیشنهادی املاک نوساز تا پنج سال ساخت در مناطق مختلف شهر تهران ارائه شده است. قیمت پیشنهادی عنوان شده برای بخشی از املاک بیش از نرخ میانگین منطقه است و با قیمت میانگین منطقه تفاوت دارد.
وضعیت بازار مسکن در هفته اخیر
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید