نکات مهم در خرید شلوار اسلش دخترانه 2019

نکات مهم در خرید شلوار اسلش دخترانه 2019

گر می‌خواهید شلوار اسلش ارتشی را به پا کنید، باید از آکسسوری کمی در استایلتان استفاده کنید و آرایش سبک و ملایمی داشته باشید. چرا که طرح این مدل شلوار شلوغ است و باید باتیشرت و لباس‌های ساده سِت کنید.

کد خبر : ۷۲۱۸۹
بازدید : ۱۲۸۲۴

نکات مهم در خرید شلوار اسلش دخترانه 2019

استایل کژوال و راحت نقطه مورد توجه مد و فشن 2019 است. در این چند سال اخیر مدل شلوار اسلش دخترانه و پسرانه مورد توجه جوانان و طراحان مد قرار گرفته است. شلوار اسلش در عین شیک بودن و سادگی، بسیار راحت و انعطاف‌پذیر است و شما می‌توانید شلوار اسلش را به عنوان شلوار ورزشی، شلوار خانگی و شلوار بیرون از خانه بپوشید.

شلوار Joggersکه در ایران به نام شلوار اسلش شناخته شده است، در فشن 2019 و 2018در استایل خیابانی، ورزشی و خانگی جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. شلوار اسلش دخترانه انواع متفاوتیدارد که در این مقاله به جذاب‌ترین مدل‌ شلوار اسلش دخترانه می‌پردازیم تا شما را در خرید شلوار اسلش راهنمایی کنیم.

شلوار اسلش مشکی دخترانه

شلوار اسلش مشکی دخترانه یک مدل متفاوت و جذاب است و شما می‌توانید این مدل اسلش دخترانه را با لباس اسپرت و حتی لباس زنانه مجلسی سِت کنید. این مدل شلوار تا سر زانو آزاد است و در مچ پا جمع می‌شود و کاملا استایل کژوال و غیر رسمی دارد.

شاید به نظرتان عجیب باشد، اما شما می‌توانید شلوار اسلش مشکی را به همراه کفش پاشنه بلند در مهمانی‌های غیررسمی بپوشید و یک استایل کاملا متفاوت داشته باشید. اگر جنس شلوار اسلش‌تان پنبه است، توصیه می‌کنیم با یک کفش ورزشی، کفش تخت اسپرت یا کتانی سِت کنید.اگر شلوار اسلش مشکی شما جنس ضخیم‌تری دارد، می‌توانید در فصل زمستان یا پاییز به همراه کت، پالتو یا سوییشرت بپوشید.

شلوار اسلش سفید دخترانه

اگر می‌خواهید شلوار اسلش سفید بپوشید باید کمی شجاع باشید و از چرک شدن شلوار سفیدتان نترسید!به همین منظور اکثر خانم‌ها ترجیح می‌دهند شلوار مشکی یا رنگی را جایگزین شلوار سفید بکنند. در این صورت شما می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و شلوار اسلش سفید دخترانه را به تن کنید تا استایل‌تان خاص و متمایز از دیگرانداشته باشید.

اکثر شلوار اسلش سفید دخترانه با لباس‌های اسپرت و ورزشی سِت می‌شود. ترکیب شلوار اسلش سفید با کفش کتانی سفید یا مشکی یک ایده مناسب است.

اگر می‌خواهید یک کیف مناسب انتخاب کنید، کیف‌های اسپرت کوچک، آکسسوری مناسبی در استایل غیر رسمی شما است. همچنینخرید کوله پشتی مشکی یا رنگی استایل شما را فانتزی می‌کند.

شلوار اسلش جین دخترانه

معمولا جنس شلوار جین با شلوارهای ورزشی راحت و انعطاف‌پذیر در تضاد است. با این حال شلوار اسلش را از پارچه جین نازک یا شمبری تهیه می‌کنند. شمبری یک نوع پارچه نازک، لطیف و نخی است که شباهت زیادی به پارچه جین دارد و معمولا با پارچه جین اشتباه گرفته می‌شود.

شما می‌توانید شلوار اسلش جین را در مهمانی‌های غیر رسمی به همراه کفش پاشنه بلند بپوشید و یک استایل متفاوت داشته باشید. شاید تصور کنید ترکیب شلوار اسلش و کفش پاشنه بلنددر تضادباشد،با این حال این ترکیب نه تنها جذاب است، بلکه استایل شما را خاص و متمایز می‌کند.همچنین خرید کفش صندل تابستانه ، کفش اسپرت، صندل، کفش تخت یا کفش کتانی گزینه‌های مناسب در استایل غیر رسمی یا کژوال است.

از ترکیب رنگ‌های متضاد نترسید. معمولا شلوار جین اسلش آبیرنگاست و شما می‌توانید این مدل شلوار دخترانه را با تیشرت زرد، سفید یا قرمز ترکیب کنید.

شلوار اسلش ورزشی دخترانه

شلوار اسلش یکی از قدیمی‌ترین مدل‌های شلوار در تاریخ فشن لباس ورزشی دنیا است که وزن سبک و انعطاف‌بالایش باعث محبوبیتش شده است. اول بار در المپیک 1970 کانادا این شلوار برای دونده‌ها طراحی و دوخته شده. اما شلوار اسلش ابتدایی به راحتی، سبکی و انعطاف‌پذیری شلوار اسلش امروزی نبوده است. سال‌ها بعد یک طراح فرانسوی لباس برای راحتی ورزشکاران این کشور، تحولی در شلوار ورزشی اسلش ایجاد کرد تا راحت‌تر بدوند، انعطاف بیشتری داشته باشند و مانعی در ورزش‌ کردن بوجود نیاید.

این مدل شلوار در استایل یا شرایط رسمی جایی ندارد. با این حال، شلوار اسلش ورزشی مناسب هر فصلی است و با سوییشرت، بلوز، کت، پالتو تیشرت یا تاپ سِت می‌شود. شما می‌توانید این مدل شلوار را در باشگاه به تن کنید و راحتی را تجربه کنید.

نکات مهم در خرید شلوار اسلش دخترانه 2019

شلوار اسلش ارتشی دخترانه

اگر می‌خواهید شلوار اسلش ارتشی را به پا کنید، باید از آکسسوری کمی در استایلتان استفاده کنید و آرایش سبک و ملایمی داشته باشید. چرا که طرح این مدل شلوار شلوغ است و باید باتیشرت و لباس‌های ساده سِت کنید.

اگر نمی‌دانید چه رنگ تیشرتی مناسب شلوار اسلش ورزشی است، رنگ‌ مشکی، سرمه‌ای، زرشکی، کرم، سفید، زرد و سبز انتخاب مناسبی است که می‌توانید از آن بهرمند شوید.

مناسب‌ترین کفش برای شلوار اسلش ارتشی دخترانه، کفش کتانی، کفش تخت یا کفش اسپرت است. یک کفش کتانی سفید استایل غیر رسمی یا کژوال شما را متفاوت می‌کند. همچنین خرید اینترنتی کفش اسپرت شیک از سایت های فروش آنلاین پوشاک برای افرادی که مشغله فراوان دارند می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید