سبک جدید محافظت از زنان مجرد تانزانیا

سبک جدید محافظت از زنان مجرد تانزانیا

دولت محلی دارالسلام در تانزانیا قصد دارد نام مردان متاهل را در یک بانک اطلاعاتی منتشر کند

کد خبر : ۷۲۳۱۳
بازدید : ۱۳۸۴۵
سبک جدید محافظت از زنان مجرد تانزانیا
دولت محلی بزرگ‌ترین شهر تانزانیا قصد دارد نام تمام مردان متاهل این شهر را منتشر کند تا از زنان مجرد در برابر «شکست عاطفی غیرضروری» محافظت نماید.

این برنامه که زیر نظر پائول ماکوندا، کمیسر منطقه‌ای دارالسلام، اجرا می‌شود به زنان اجازه می‌دهد یک بانک اطلاعاتی دولتی کامل از نام و عکس تمام مردان متاهل در منطقه را جستجو کنند.

طبق گزارش رسانه تانزانیایی «شهروند» (The Citizen) ماکوندا گفته است که شکایات متعددی از زنانی دریافت کرده که توسط مردانی که به آنان قول ازدواج داده، ولی هیچ‌گاه حتی به خواستگاری ایشان نرفته‌اند، فریب خورده‌اند.

او روز دوشنبه گفت: «من شکایات متعددی از بانوان جوان دریافت کرده‌ام. بسیاری از زنان منطقه دارالسلام بار‌ها فریب خورده‌اند و این ماجرا باید متوقف شود. این مردان جذاب به زنان قول ازدواج می‌دهند، ولی بعد از سوءاستفاده از ایشان، رهاشان می‌کنند. این برخورد رفتاری تحقیرآمیز است».

او ادامه داد: «این مردان فریبکار زنان بسیاری را با غم و اندوه شکست عاطفی تنها گذاشته‌اند. دختران مردی جوان، جذاب و موفق پیدا می‌کنند که از آن‌ها می‌خواهد کل برنامه‌های زندگی خود را عوض کرده و دنبال او راه بیفتد. او هم با ترک همه‌چیز با امید و آرزوی فراوان پیش او می‌رود با این امید که با هم ازدواج خواهند کرد، ولی خیلی زود خواهد فهمید که مردک فقط از او سوءاستفاده می‌کرده است».
ماکوندا گفت: این فهرست شامل تمام مردان متاهل مسلمان و مسیحی و مردان متعهد در ازدواج‌های سنتی می‌شود. رسانه شهروند گزارش کرده است که بعضی از مردان این برنامه ناراضی هستند و هیچ برنامه مشابهی برای مردانی که توسط زنان متاهل مورد سوءاستفاده واقع می‌شوند، پیشنهاد نشده است.
۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید