تخفیف ویژه 30+70 بازگشایی مدارس در بانی مد

تخفیف ویژه 30+70 بازگشایی مدارس در بانی مد

فروشگاه اینترنتی بانی مد به مناسبت بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها جشنواره فروش ویژه خود را آغاز کرد.

کد خبر : ۷۲۵۶۳
بازدید : ۹۸۷۷

تخفیف ویژه 30+70 بازگشایی مدارس در بانی مد

فروشگاه اینترنتی بانی مد به مناسبت بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها جشنواره فروش ویژه خود را آغاز کرد. در این جشنواره می‌توانید علاوه بر بهره‌مندی از تخفیفات ویژه تا 70 درصد، 30 درصد تخفیف دیگر روی مجموع خریدهای خود دریافت کنید تا پاییز خود را با خریدهای با کیفیت و مقرون به‌صرفه آغاز کنید.

دانش‌آموزان، دانشجویان و علاقمندان می‌توانند تمام اقلام مورد نیاز خود را اعم از خرید کیف مدرسه، خرید کوله پشتی دانشجویی، تیشرت مردانه، مانتو زنانه، کفش اسپرت و محصولات با کیفیت دیگر را از طریق وب‌سایت بانی مد از برندهای معروف دنیا تهیه کنند تا علاوه بر یک خرید پرسرعت، در هزینه‌های خود صرفه جویی کنند.

فروشگاه اینترنتی بانی مد از سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرد و در فروش پوشاک به صورت آنلاین با ابتکار و خلاقیت در فروش ویژه، پیشرفت چشمگیری داشته است. این فروشگاه اینترنتی شامل برندهایی همچون جین وست، بالنو، جوتی جینز، ساموئل اند کوین، آدیداس، کاسیو، کرید، داو، ان بی بی، اکو، بربری، بورژوا، بولگاری، رکسونا، شانل، لاکوست، مون بلان، هرمس، ویکتوریا سیکرت، گوچی، کنزو، کلوین کلاین، چرم مشهد، اینلی، مای، آیلار، پاتن جامه، تن درست، ارس، سرژه و... است.

مشتریان می‌توانند پیراهن، کفش، بلوز، تیشرت، لوازم آرایشی و بهداشتی، محصولات مراقبت از پوست و مو، عطر و ادکلن، شال و روسری، انواع شلوار، کاپشن، مانتو، آکسسوری، زیورآلات، ساعت، انواع لباس زنانه، انواع لباس مردانه و انواع لباس بچگانه را از طریق وب سایت بانی مد به صورت آنلاین، در کمترین زمان و بهترین کیفیت خریداری کنند.

بانی مد به منظور کاهش هزینه‌های خرید مدرسه، دانشگاه و آغاز پاییز، جشنواره فروش ویژه 30+70 بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها را آغاز کرد. علاقمندان می‌توانند در این فروش ویژه علاوه بر بهره‌مندی از تا 70 درصد تخفیف اجناس، 30 درصد تخفیف بیشتر روی مجموع خرید خود دریافت کنند تا یک پاییز خاطره‌انگیز داشته باشند.

علاوه بر این، فروشگاه آنلاین بانی مد در جشنواره فروش ویژه بازگشت به مدرسه و دانشگاه ، با یک ابتکار جالب، با انبوهی از برندهای معتبر بازار الکترونیک همکاری کرده تا شما بسته‌ای از خدمات ویژه‌ای در حوزه‌های متفاوت دریافت کنید. این تخفیفات شامل تخفیف فروش کتاب الکترونیک وصوتی فیدیبو، سفارش آنلاین چیلیوری، تهیه آنلاین بیلط از سینما تیکت، فروشگاه آنلاین خرید کتاب سی‌بوک، نمایش آنلاین فیلم و سریال نماوا، بلیط پردیس سینمایی کوروش، فروشگاه آنلاین لوازم التحریر و اداری پونز، آکادمی آنلاین مکتبخونه، نظافت منزل و اداره پلاک، تخفیفات ویژه تخفیفان و ... است، که شما می‌توانید تنها با مراجعه به وب‌سایت بانی مد www.banimode.com از این تخفیفات بهره‌مند شوید.

این فرصت استثنایی از 12 شهریور آغاز می‌شود و تا 12 مهرماه ادامه دارد. اگر می‌خواهید یک سال تحصیلی یا پاییز خود را جذاب‌تر و مقرون به‌صرفه‌تر از همیشه آغاز کنید، جشنواره 30+70 بازگشت به مدرسه بانی مد را از دست ندهید.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید