5 قتل برای سرقت مسلحانه

این قتل‌ها ۱۵ روز پیش از این سرقت و در سه مرحله اتفاق افتاد. ۴ نفر از آن‌ها را با اسلحه کشتیم و یک نفر را نیز خفه کردیم.

کد خبر : ۷۴۰۲۴
بازدید : ۱۲۴۶۹
دو پسرعمو که با همدستی ۴ نفر از دوستانشان قصد سرقت مسلحانه از یک طلافروشی را داشتند، پس از دستگیری اعتراف کردند که برای سرقت خودرو ۵ زن و مرد را نیز کشته‌اند.
نیمه اول آبان، ۶ مرد مسلح سوار بر خودرو به یک طلافروشی در شهرستان نمین اردبیل رفته و قصد سرقت مسلحانه داشتند که با حضور به موقع مأموران پلیس نقشه‌شان ناکام ماند و از محل متواری شدند. اما کارآگاهان با بررسی دوربین‌های مداربسته طلافروشی شماره پلاک خودرو‌های سارقان را به دست آورده و در ادامه دریافتند همه پلاک‌ها متعلق به خودرو‌های مسروقه بوده است.
بدین ترتیب در ادامه ردپای دو پسرعمو اهل روستای «زردآلو» اردبیل را پیدا کرده و در چند عملیات هر دو متهم دستگیر و درادامه نیز ۴ همدستشان دستگیر شدند.

جنایت برای سرقت خودرو
بازجویی‌ها از متهمان درحالی آغاز شد که بررسی سوابق متهمان نشان می‌داد فقط یکی از آن‌ها سابقه کیفری داشته و از مدتی قبل نیز برای این سرقت مسلحانه برنامه‌ریزی کرده‌اند. دو پسر عموی سارق در جریان بازجویی پرده از راز قتل ۲ زن و ۳ مرد برای سرقت خودروهایشان برداشتند. یکی از آن‌ها به پلیس گفت: این قتل‌ها ۱۵ روز پیش از این سرقت و در سه مرحله اتفاق افتاد. ۴ نفر از آن‌ها را با اسلحه کشتیم و یک نفر را نیز خفه کردیم.

سرهنگ هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: پس از گزارش یک مورد سرقت مسلحانه نافرجام از مغازه طلافروشی در شهرستان نمین و استفاده سارقان از خودرو‌ها و پلاک‌های مسروقه، بررسی موضوع با تشکیل چند تیم تخصصی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی اردبیل قرار گرفت.
بررسی صحنه جرم مشارکت ۶ سارق را برای کارآگاهان محرز کرد و با انجام اقدامات فنی و تخصصی و جمع‌بندی دلایل و مستندات قانونی و استفاده از تجهیزات، سارقان شناسایی و پس از هماهنگی قضایی توسط پلیس آگاهی دستگیر شدند.
با اعتراف ۲ تن از سارقان به قتل ۳ مرد و ۲ زن جوان اردبیلی متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند. تحقیقات این پرونده همچنان ادامه دارد.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید