تجاوز به دختر جوان با وعده ۲۰ میلیونی

تجاوز به دختر جوان با وعده ۲۰ میلیونی

او در توضیح آنچه اتفاق افتاده بود، گفت: این مرد قرار بود برای من وام بگیرد. او مرا به خانه‌اش دعوت کرد و مورد تعرض قرار داد. من هم، چون قول گرفته بودم برایم وام بگیرد، چیزی نگفتم.

کد خبر : ۷۴۷۸۷
بازدید : ۱۱۵۰۱
اخاذی دختر جوان به بهانه پرداخت وام
دختر جوانی که برای گرفتن وام از طریق یک سایت اینترنتی با مردی آشنا شد و مدعی است از سوی او مورد تعرض و سپس اخاذی قرار گرفته، از دادگاه درخواست کمک کرد. دختری جوان چندی قبل به مأموران پلیس خبر داد از سوی مردی جوان مورد آزار و اذیت قرار گرفته و مرد از او اخاذی می‌کند.
او در توضیح آنچه اتفاق افتاده بود، گفت: این مرد قرار بود برای من وام بگیرد. او مرا به خانه‌اش دعوت کرد و مورد تعرض قرار داد. من هم، چون قول گرفته بودم برایم وام بگیرد، چیزی نگفتم، اما مدتی بعد این مرد به من گفت: باید دوباره به خانه‌اش بروم. من قبول نکردم و مرد جوان تهدیدم کرد. او بار‌ها مرا وادار کرد به خانه‌اش بروم و بعد هم از من اخاذی کرد.
با توجه به گفته‌های این دختر، قضات شعبه ۴ دادگاه کیفری استان تهران او را به پزشکی‌قانونی معرفی و دستور بازداشت متهم را نیز صادر کردند. مرد بازداشتی مدعی شد دختر جوان به برقراری رابطه با او راضی بوده و تجاوزی انجام نشده است.
او گفت: من در یک سایت آگهی داده بودم که وامی را می‌فروشم. در همان سایت هم با شاکی آشنا شدم. او دنبال وام بود و من هم قول دادم کمکش کنم، اما قول ندادم برایش وام بگیرم. او خودش شماره تماسش را به من داد و من هم تماس گرفتم و چندباری هم به خانه‌ام آمد.
با اینکه سعی کردم برایش وام بگیرم، اما، چون مدارکش کامل نبود، نتوانست وام بگیرد و حالا به تلافی من را متهم می‌کند. دختر جوان گفته‌های این مرد را رد کرد و درحالی‌که به‌خاطر به‌هم‌خوردن زندگی‌اش به‌شدت ناراحت بود و گریه می‌کرد، گفت: من به پول احتیاج داشتم.
۱۵ میلیون تومان وام می‌خواستم. وقتی در سایت اینترنتی با این مرد آشنا شدم، او گفت: می‌تواند تا ۲۰ میلیون تومان برای من وام بگیرد. این وام می‌توانست زندگی‌ام را زیرورو کند. من به تازگی نامزد کرده بودم و وام را برای هزینه‌های ازدواجم می‌خواستم.
مرد به من گفت: باید مدارکم را به خانه‌اش ببرم و من هم قبول کردم. وقتی به خانه‌اش رفتم، او به‌زور من را مورد تعرض قرار داد. او عکس‌های مرا روی تلگرام دیده بود و می‌گفت: از من خوشش آمده است. دختر شاکی ادامه داد: این مرد به من گفت: اگر سکوت کنم و به کسی چیزی نگویم برایم وام می‌گیرد، من هم قبول کردم تا اینکه مدتی بعد دوباره با من تماس گرفت و گفت: باید باز هم به خانه‌اش بروم، قبول نکردم و گفتم این کار را نمی‌کنم، اما جواب داد از من عکس و فیلم گرفته است و اگر به خواسته‌اش عمل نکنم، عکس‌ها و فیلم‌ها را برای خانواده‌ام و نامزدم می‌فرستد.
دختر جوان در ادامه توضیح داد: من خانواده خیلی متعصبی دارم و اگر آن‌ها متوجه می‌شدند چه اتفاقی برایم افتاده است، دیگر نمی‌توانستم با آن‌ها زندگی کنم و مجبور به ترک خانه می‌شدم. مرد جوان با تهدید‌هایش من را وادار می‌کرد که به خواسته‌هایش تن بدهم.
من هربار با اکراه به خانه‌اش می‌رفتم، اما خواسته‌های او تمامی نداشت. من هر روز بیشتر به لحاظ روحی در فشار قرار می‌گرفتم. از اینکه به نامزدم خیانت می‌کردم حالم بد بود. به این مرد التماس و درخواست می‌کردم رهایم کند، اما هربار با خشونت بیشتری این کار را می‌کرد. این اواخر دیگر به کشاندن من به خانه و تهدیدهایش بسنده نمی‌کرد و از من پول و طلاهایم را هم می‌خواست.
وضعیت روحی‌ام آن‌قدر به‌هم‌ریخته بود که حتی تصمیم گرفتم خودکشی کنم، اما یکی از دوستانم وادارم کرد شکایت کنم و گفت: این مرد باید مجازات شود. وقتی متهم درباره گفته‌های دختر شاکی مورد سؤال قرار گرفت، گفت: من تجاوز به عنف را قبول ندارم. دختر جوان خودش در تلگرام عکس‌هایش را برایم فرستاد و خودش را به من معرفی کرد. او مشتاق بود که وام بگیرد و من هم گفتم اگر می‌خواهی کمکت کنم باید به خانه‌ام بیایی.
من قبول دارم با او رابطه داشتم، اما اصلا این رابطه با زور نبود. ادعای او درباره اینکه از او فیلم و عکس تهیه کرده‌ام نیز درست نیست. من چنین کاری نکردم. هر عکس و فیلم که بوده و در گوشی من است، همان‌هایی است که دختر جوان خودش ارسال کرده.
علت شکایت این دختر از من هم این است که وامی که قول داده بودم آماده نشده و او حالا می‌خواهد از من انتقام بگیرد. بررسی‌های قضات نشان داد دختر جوان واقعیت را می‌گوید و او با وعده وام به خانه متهم رفته و هرچند تجاوز اتفاق نیفتاده، اما این مرد از او اخاذی می‌کرده است.
به‌این‌ترتیب قضات برای بررسی بیشتر و اعلام نظر پزشکی‌قانونی دستور بازداشت متهم را صادر کردند. پرونده در شعبه ۴ دادگاه کیفری استان تهران در حال رسیدگی است.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید