پیش‌فروش محصولات سایپا از امروز

در میان محصولات ذکر شده، تیبا ۲ پلاس برای اولین بار عرضه می‌شود. سایپا ۱۵۱ تنها محصولی است که طی سال جاری و در ماه‌های بهمن و اسفند به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

کد خبر : ۷۴۸۹۱
بازدید : ۲۶۹۶۸
شرکت خودروسازی سایپا از ساعت ۱۰ صبح امروز پیش فروش ۶ محصول خود را آغاز کرد.
این ۶ محصول عبارتند از: سایپا ۱۵۱، تیبا، تیبا ۲ پلاس، ساینا دنده‌ای، کوئیک دنده‌ای و کوئیک دنده‌ای دو رنگ.

در میان محصولات ذکر شده، تیبا ۲ پلاس برای اولین بار عرضه می‌شود. سایپا ۱۵۱ تنها محصولی است که طی سال جاری و در ماه‌های بهمن و اسفند به متقاضیان تحویل داده می‌شود. ۵ محصول دیگر ارائه شده در این طرح پیش فروش از خرداد تا آذر سال آینده بر اساس اعلام شرکت تحویل داده می‌شود.
تیبا، ساینا و کوئیک در خرداد و تیر سال آینده تحویل متقاضیان می‌شود. کوئیک دنده‌ای دو رنگ در مرداد ماه ۹۹ در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. تنها تیبا ۲ پلاس با موعد تحویل یک سال آینده در این طرح پیش‌فروش حضور دارد.

برای پیش خرید سایپا ۱۵۱، مبلغ ۱۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان باید از سوی متقاضیان پرداخت شود.

تیبا نیز با پیش پرداخت ۲۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان از سوی خریداران قابل پیش خرید است. همچنین تیبا ۲ پلاس با پیش پرداخت مبلغ ۲۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در دسترس متقاضیان قرار دارد.
ساینا دنده‌ای دیگر محصول حاضر در این طرح پیش فروش با پیش پرداخت ۲۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان از سوی مشتریان قابل پیش خرید است. کوئیک دنده‌ای و کوئیک دنده‌ای دو رنگ نیز به ترتیب با پیش‌پرداخت‌های ۳۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و ۳۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان از سوی سایپا در این طرح عرضه شده‌اند.

این طرح پیش فروش تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد و پس از آن زمان تحویل به ماه‌های آتی منتقل خواهد شد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید