کلاهبرداری میلیون دلاری عروس از همسر پیرش

کلاهبرداری میلیون دلاری عروس از همسر پیرش

هنگامی که او بار دیگر به آن شعبه بازگشت تا چک‌های دیگری را نقد کند، کارمندان بانک با مقامات تماس گرفتند. آقای رپاپورت رئیس شرکت «پنتر مدیکال» است که در زمینه توزیع سیم‌کشی ارتودنسی و دیگر تجهیزات پزشکی فعالیت دارد.

کد خبر : ۷۵۴۲۴
بازدید : ۱۰۱۸۳
کلاهبرداری یک میلیون دلاری عروس جوان از همسر ۷۷ ساله‌
لین هَلفون چند ماه پیش با ریچارد رپاپورت ازدواج کرده بود

تازه عروسی ۲۶ ساله، در پی تلاش برای نقد کردن چکی ۱ میلیون دلاری از حساب بانکی همسر ۷۷ ساله‌اش، به اتهام تلاش برای کلاهبرداری از وی دستگیر شد. لین هلنا هَلفون، بعد از بازداشت در فرودگاه بین‌المللی تمپا در ایالت فلوریدا، به پولشویی، کلاهبرداری سازمان‌یافته و استثمار فردی مسن متهم شد.

این دستگیری درست چند ماه بعد از ازدواج وی با ریچارد رپاپورت رخ داد، اما به گفته اعضای خانواده ریچارد، هیچ یک از آنان از ازدواج آنان خبر نداشتند. به گزارش «تَمپا بِی تایمز» پس از آن که کارآگاهان آقای رپاپورت را از تلاش همسرش برای نقد کردن چک باخبر کردند، او گفت که دوست دارد بنا را بر صداقت بگذارد و نمی‌خواهد باعث اخراج او از آمریکا به میهنش شود.

ولی وقتی کارگاهان از او پرسیدند که آیا احساس می‌کند که قربانی کلاهبرداری شده است، پاسخ داد: «بله.»

خانم هلفون که سعی در نقد کردن چک در شعبه‌ای از موسسه مالی «امسکات» داشته، گفته است که او و همسرش بنا داشتند قایقی تجملاتی بخرند. با این وجود، از آنجا که نام آقای رپاپورت روی چک بود و وی آنجا حضور نداشت، و با آن که حتی ظاهرا خانم هلفون پیشنهاد پرداخت ۱۰۰ هزار دلار کارمزد (که دو برابر وجه رایج برای انجام این کار است) داده بود، کارمند بانک از اجابت درخواست وی خودداری می‌کند.

هنگامی که او بار دیگر به آن شعبه بازگشت تا چک‌های دیگری را نقد کند، کارمندان بانک با مقامات تماس گرفتند. رپاپورت رئیس شرکت «پنتر مدیکال» است که در زمینه توزیع سیم‌کشی ارتودنسی و دیگر تجهیزات پزشکی فعالیت دارد.


منبع: ایندیپندنت
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید