قتل دوست به خاطر سوءظن خیالی

قتل دوست به خاطر سوءظن خیالی

در این مدت هم دیگر با سینا ارتباطی نداشتم و به خاطر اینکه او دختر جوان را به من معرفی کرده بود دوست نداشتم در زندگی‌ام باشد.

کد خبر : ۷۵۵۲۲
بازدید : ۹۰۳۳
دوستم را به خاطر یک سوءتفاهم کشتم
پسری که در یک جدال عشقی دوستش را به قتل رسانده بود با رضایت اولیای دم از قصاص نجات پیدا کرد و به لحاظ جنبه عمومی جرم به سه سال حبس محکوم شد. متهم جوان سه سال قبل در یک درگیری دوستش را به قتل رساند و سپس بازداشت شد.
متهم که حامد نام دارد بعد از بازداشت به پلیس گفت: دوستش را زد، چون زندگی او را نابود کرده بود. حامد گفت: چند سال قبل دوستم سینا شماره تلفن دختری را به من داد تا با او دوست شوم. من چندباری با او از طریق پیامک صحبت کردم و بعد قرار گذاشتیم. از آن دختر خوشم آمد و در ارتباط‌های بعدی عاشق او شدم و بعد از او خواستگاری کردم و با هم ازدواج کردیم.
در این مدت هم دیگر با سینا ارتباطی نداشتم و به خاطر اینکه او دختر جوان را به من معرفی کرده بود دوست نداشتم در زندگی‌ام باشد. بعد از ازدواج زندگی خوبی داشتم تا اینکه یک روز اتفاقی سینا را در خیابان دیدم. احوال‌پرسی کرد و متوجه شد ازدواج کرده‌ام.
خیلی تعجب کرد. چون او از گذشته همسرم خبر داشت دوست نداشتم ارتباطی با او داشته باشم و شماره تماسم را هم ندادم. متهم ادامه داد: چند ماه بعد از این حادثه همسرم نسبت به من سرد شد و اخلاقش به کلی تغییر کرد. بعد هم درخواست طلاق کرد.
این همه تغییر در چند ماه برایم قابل هضم نبود تا اینکه متوجه شدم همسرم با سینا ارتباط دارد. این موضوع خیلی من را ناراحت کرد و فهمیدم از چیزی که می‌ترسیدم سرم آمده است. ما در کشمکش طلاق بودیم؛ گفتم حاضر نیستم همسرم را طلاق بدهم. با سینا تماس گرفتم و از او خواستم پایش را از زندگی من بیرون بکشد.
او نگفت با زنم ارتباطی ندارد و بیشتر پرخاشگری کرد. من با او قرار گذاشتم و در درگیری با ضربه چاقو او را به قتل رساندم. وقتی مأموران همسر متهم را مورد بازجویی قرار دادند متوجه شدند ارتباطی میان او و سینا وجود نداشت. این زن گفت: همسرم بعد از دیدار با سینا بدبین شده بود و خیلی من را اذیت می‌کرد.
به همین خاطر هم تصمیم گرفتم از او جدا شوم و موضوع ربطی به سینا نداشت. سینا چندباری برای من پیامک فرستاد و اظهار دلخوری کرد و گفت: چرا به او خبر ندادیم که من و حامد با هم ازدواج کردیم. بعد از آن دیگر من با سینا ارتباطی نداشتم و بدبینی شوهرم باعث شد از او طلاق بگیرم.

پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. در جلسه رسیدگی بعد از اینکه کیفرخواست خوانده شد و اولیای دم درخواست قصاص کردند، متهم در جایگاه قرار گرفت و دفاعیات خود را مطرح کرد. متهم به قصاص محکوم شد و رأی صادره مورد تأیید قرار گرفت.
درحالی‌که نام متهم جوان در لیست اعدامیان بود، خانواده‌اش موفق به جلب رضایت اولیای دم شدند و روز گذشته متهم پای میز محاکمه رفت. او اتهام قتل را قبول کرد و گفت: پدر و مادرم همه دارایی‌شان را برای نجات من از دست دادند و من درخواست دارم با توجه به سختی‌ای که در این مدت خودم و خانواده‌ام تحمل کردیم به من کمک کنید.

قضات نیز متهم را به سه سال حبس با احتساب ایام بازداشت محکوم کردند و متهم به زودی آزاد می‌شود.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید