سحر تبر؛ اختلالات روانی دارد؟!

تمام اسناد و مدارک روانپزشکی موجود در مورد موکلم نشان می‌دهد که حتی سال‌ها قبل از رسیدن به سن قانونی رشد، وی به افسردگی و برخی اختلالات روانی مبتلا بوده و حتی در سال ۹۴ در بیمارستان الغدیر بستری شده است

کد خبر : ۷۵۵۲۶
بازدید : ۷۰۹۰
فاطمه خویشوند یا همان سحر تبر، یکی از جنجالی‌ترین چهره‌های موسوم به شاخ اینستاگرامی، با اتهام معاونت در فساد فی‌الارض محاکمه خواهد شد.

به گفته پیام درفشان وکیل «فاطمه خویشوند» معروف به سحر تبر از شاخ‌های اینستاگرامی اعلام کرد: در کیفرخواست صادر شده از سوی دادسرای ارشاد، معاونت در افساد فی‌الارض، تشویق به فساد از طریق تشویق جوانان به اباحه‌گری، توهین به مقدسات از طریق توهین به حجاب و تحصیل مال نامشروع به فاطمه خویشوند تفهیم شده است.
وی افزود: موکل بنده متولد سال ۸۰ است و در تاریخ دستگیری یعنی در اوایل مهرماه امسال بالای ۱۸ سال بوده، اما از آنجا که در زمان تشکیل پرونده و در زمان وقوع، وی هنوز به سن قانونی رشد نرسیده بود در نتیجه کودک محسوب می‌شود. بنابراین بر فرض وقوع جرم و تشکیل پرونده قضایی، این اقدام برای کودکان و نوجوانان در این سن به طور یقین در صلاحیت دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اطفال و نوجوانان است.

این وکیل دادگستری گفت: تمام اسناد و مدارک روانپزشکی موجود در مورد موکلم نشان می‌دهد که حتی سال‌ها قبل از رسیدن به سن قانونی رشد، وی به افسردگی و برخی اختلالات روانی مبتلا بوده و حتی در سال ۹۴ در بیمارستان الغدیر بستری شده است و حتی زمانی هم در بیمارستان فوق‌تخصصی روانپزشکی ۵۰۵ نزاجا و بیمارستان روانپزشکی میمنت بستری بوده است.

وکیل سحر تبر گفت: با توجه به این شرایط بیماری جای موکلم در زندان نیست.

وی گفت: تمام تأییدیه‌های پزشکی قانونی در پرونده موکلم وجود دارد و از دادسرا انتظار داریم نسبت به فک قرار بازداشت موکلم به دلیل داشتن بیماری روانی و همچنین فاقد سن قانونی اقدام کند.
سحر تبر یا فاطمه خویشوند، دختری متولد ۲۶ خرداد سال ۱۳۸۰ است، وی تا سوم راهنمایی بیشتر درس نخوانده و طبق آن چه در برنامه ۲۰:۳۰ پخش شد، پدر و مادرش از هم جدا شده‌اند و با مادرش زندگی می‌کرد.

شهرت «فاطمه خویشوند» به خاطر عکس‌ها و فیلم‌های عجیب و غریبی است که از خود در اینستاگرام منتشر می‌کرد و سحر تبر نامی است که او برای خود در اینستاگرام برگزید. در تصاویر سحر تبر گریم، فتوشاپ و عمل جراحی مشهود است؛ آن هم اعمال جراحی نامتعارفی که توسط یک پزشک جراحی زیبایی انجام شده و او از یک جایی به بعد فهمید با داشتن یک چهره عجیب و غریب و کار‌هایی همچون رفتن داخل سطل آشغال می‌تواند فالوئر یا دنبال کننده جذب کند و همین فالوئر‌ها باعث شد خیل زیاد سفارش برای تبلیغ محصولات و افراد با رقم‌های بالا به سوی او روانه شود.
وکیل فاطمه خویشوند (سحر تبر) گفت: پرونده موکلم از سوی دادسرای ارشاد به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب ارسال شده است؛ در حالی که دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اطفال و نوجوانان باید به این پرونده رسیدگی کند.

منبع: خراسان و فارس
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید