قتل دختر جوان، دستور خواهرش بود؟

قتل دختر جوان، دستور خواهرش بود؟

وقتی نوبت به متهم ردیف اول رسید، او اتهام قتل را قبول و گفته‌های قبلی خود را تکرار کرد و ادامه داد: من با مقتول دشمنی نداشتم و، چون خواهرش به من پیشنهاد پول داد، قبول کردم او را بکشم.

کد خبر : ۷۵۵۶۰
بازدید : ۹۱۷۶
کارتن خواب اجیر شده، دختر جوان را خفه کرد
معتاد کارتن‌خواب که مدعی است از سوی زنی اجیر شده بود تا خواهر او را به قتل برساند، وقتی پای میز محاکمه رفت، جزئیات قتل را توضیح داد.
متهم که ادعا می‌کند خواهر مقتول از او خواسته دست به قتل بزند و مبلغی پول نیز به او داده است، صبح دیروز وقتی پای میز محاکمه رفت، از اولیای‌دم درخواست بخشش کرد. مأموران پلیس یک سال قبل در پی تماس تلفن زنی در جریان مرگ خواهر او قرار گرفتند.
این زن گفت: من و خواهرم بعد از فوت پدر و مادرمان با هم زندگی می‌کردیم. روز حادثه من بیرون رفته بودم. وقتی برگشتم، هرچه در زدم، کسی در را باز نکرد. من می‌دانستم خواهرم در خانه است، به‌همین‌خاطر نگران شدم و با برادرم تماس گرفتم. برادرم آمد و در را باز کردیم و با جسد خواهرم روبه‌رو شدیم.
وقتی مأموران تحقیقات بیشتری انجام دادند، متوجه شدند این دختر به دلیل خفگی جانش را از دست داده و کشته شده است. بررسی‌های بیشتر، مأموران را به معتاد خیابان‌خوابی رساند که در همان حوالی زندگی می‌کرد.
مرد معتاد بعد از بازداشت، به قتل اعتراف کرد و گفت: من برای قتل دختر جوان پول گرفتم و این پول را هم خواهرش به من داد. او گفت: خواهر مقتول از همسایه‌های قدیمی ماست. بعد از اینکه من معتاد شدم، مدتی محله را ترک کردم و وقتی برگشتم، دوباره با این دو خواهر ارتباط دوستانه‌ای داشتم.
مقتول معتاد بود. یک روز خواهرش به من گفت: خواهرم اعتیادش شدید شده است و خیلی من را اذیت می‌کند و من هم می‌خواهم او را از بین ببرم. قول داد به من پنج میلیون تومان بدهد. من هم اعتیاد دارم و این پول برایم زیاد است.
قبول کردم او را بکشم. روز حادثه طبق قرار او از خانه خارج شد و در خانه را باز گذاشت تا من بتوانم وارد خانه شوم. من هم بعد از ورود به خانه با یک شال دختر جوان را خفه کردم و بعد هم از خانه خارج شدم.
خواهر او سه میلیون تومان به من داد و دو میلیون تومان دیگر باید بدهد، اما این پول را نداده است. با بازداشت خواهر این دختر، او نیز اعترافات مرد جوان را مورد تأیید قرار داد و گفت: من از دست خواهرم خسته شده بودم. اعتیادش داشت من را هم نابود می‌کرد.
خیلی عصبی بود. مرتب دعوا می‌کرد و من را خسته کرده بود، به‌همین‌خاطر هم به متهم که از دوستان قدیمی ما بود پول دادم تا او را بکشد. پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه ۷ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. متهم روز گذشته در جلسه دادگاه حاضر شد.
در ابتدای جلسه کیفرخواست علیه هر دو متهم خوانده شد، سپس برادر و دو خواهر مقتول به‌عنوان، ولی دم در جایگاه حاضر و خواستار صدور حکم قصاص شدند. وقتی نوبت به متهم ردیف اول رسید، او اتهام قتل را قبول و گفته‌های قبلی خود را تکرار کرد و ادامه داد: من با مقتول دشمنی نداشتم و، چون خواهرش به من پیشنهاد پول داد، قبول کردم او را بکشم.
متهم گفت: من از کارم پشیمانم و درخواست بخشش دارم. وقتی نوبت به خواهر مقتول به‌عنوان متهم ردیف دوم رسید، او اتهامش را رد کرد و گفت: من هرگز به این مرد نگفتم که خواهرم را بکشد و او دروغ می‌گوید، هیچ پولی هم به او ندادم.
به‌خاطر اعترافاتش من تحت فشار بودم و به‌همین‌خاطر هم اعتراف کردم که پول دادم، درحالی‌که چنین چیزی نبود. او گفت: ما هرچه داریم می‌دهیم تا متهم قصاص شود. او ما را بی‌آبرو کرده است و نمی‌توانیم در محله سرمان را بالا بگیریم. هرطور شده تفاضل دیه را تهیه می‌کنیم تا این مرد قصاص شود. بنا بر این گزارش، در پایان هیئت قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید